Fwd: exclusió equip.

1 view
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
Feb 5, 2013, 1:32:39 PM2/5/13
to faltap...@googlegroups.com
Ens hem quedat sense partit de recuperació...


---------- Forwarded message ----------
From: <laba...@basquetsabadell.com>
Date: 2013/2/5
Subject: exclusió equip.
To: jordimun...@hotmail.com, joan...@hotmail.com, vidal_...@gmail.com, josep...@hotmail.com, tormen...@hotmail.es, samuel.m...@gmail.com, roger...@hotmail.com, come...@gmail.com, mane...@hotmail.com, drago...@gmail.com, sergm...@hotmail.com, spe...@gmail.com, josep...@gmail.com, alber...@gmail.com, xab...@hotmail.com, tts_su...@hotmail.com, albert...@hotmail.es, albertbo...@msn.com, hector.ga...@gmail.com, joor...@hotmail.es, bernat...@gmail.com, faltap...@googlegroups.com, pectorale...@hotmail.com
Cc: Laballes <laba...@basquetsabadell.com>


Bona tarda,

Aquest correu és per comunicar-vos que l'equip Drink Team ha sigut expulsat de la lliga per la no assistència repetida i sense previ avís a varis partits d'aquesta temporada.

Degut a aquesta situació, tots els partits que ha jugat fins ara el Drink Team i els que tindrien que haver jugat fins al final de temporada tindran un resultat de 20-0 en contra de Drink Team.

Llavors al calendari, l'equip que li toca jugar contra Drink Team, descansarà i guanyarà el partit per 20-0.-

Salutacions,

David.



--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages