Playoff

1 view
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
May 25, 2012, 9:00:02 AM5/25/12
to losbe...@googlegroups.com
Bona tarda basketbulleros,

Com ho teniu pel primer partit de playoff ?

Demà a les 4 primer round.


Salut i bàsquets


--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com

ian hailey

unread,
May 25, 2012, 10:31:21 AM5/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Es la hora de tocar les pilotes.... fa molt temps ja però hi seré.

Ian

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !

Carles Ribera

unread,
May 25, 2012, 10:32:52 AM5/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Jo tambe hi sere!!!!

El 25/05/2012 16:31, "ian hailey" <ilrh...@gmail.com> va escriure:

Samuel Marquès Giménez

unread,
May 25, 2012, 12:11:12 PM5/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Jo tb m apunto.. Fins dema..

Samuel

El 25/05/2012 16:32, "Carles Ribera" <ribera...@gmail.com> escribió:

Jo tambe hi sere!!!!

El 25/05/2012 16:31, "ian hailey" <ilrh...@gmail.com> va escriure:


>
> Es la hora de tocar les pilotes.... fa molt temps ja però hi seré.
>
> Ian
>>

>> On May 25, 201...


--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del goo...

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
May 25, 2012, 3:16:48 PM5/25/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo tic fora.
El proper finde si,xo xupant banqeta,reserva de lujito,jejej

Vaaaamoooos a x ellos!
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: Samuel Marquès Giménez <samuel.m...@gmail.com>
Date: Fri, 25 May 2012 18:11:12 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2975] Playoff

im...@imex-intcom.com

unread,
May 26, 2012, 2:39:59 AM5/26/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo impossible, intentaré la setmana que ve, sort
Xavi

Enviado desde mi HTC


--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del goo...

--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages