Es la hora de tocar les pilotes.... fa molt temps ja però hi seré.
Ian
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
Jo tb m apunto.. Fins dema..
Samuel
El 25/05/2012 16:32, "Carles Ribera" <ribera...@gmail.com> escribió:Jo tambe hi sere!!!!
El 25/05/2012 16:31, "ian hailey" <ilrh...@gmail.com> va escriure:
>
> Es la hora de tocar les pilotes.... fa molt temps ja però hi seré.
>
> Ian
>>
>> On May 25, 201...
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del goo...
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del goo...