Re: Temporada 2012 / 2013

2 views
Skip to first unread message

Bernat Tiana

unread,
Sep 20, 2012, 7:25:46 PM9/20/12
to losbe...@googlegroups.com, Roger Domínguez Argemí, Rafa - ComIn, lluis....@hotmail.com
El 21/09/2012 0:59, "Bernat Tiana" <Bernat...@gmail.com> va escriure:

Bon dia basquetbullerus, com anem ?

Anant al gra, com ho tenim per aquest any? Algun fitxatge d'última hora? Va, a veure si podem buscar algú per anar una mica més tranquils.

Crec que confirmats som:

Ramón,
Bernat
Manu
Carles
Ignasi
Ian
Miki

Per confirmar (però que ha de ser que si):
Oro,
Sergi Yerye
Jaume Ibars
Roger, el retorno
Rafa, el letolno
Toni, el mallorquí
Lluis
Raúl

Baixes confirmades:
José,
Samu

Super fitxatges sorpresa que ja teniu però que encara no ens heu confirmat:

En funció dels que siguem pagarem més o menys però rondarem els 100 i poc.
Patrocini, Ignasi, aquest any si, et toca fer de relacions púbiques i buscar quelcom. Va, tens una setmana, no et cal més.

Aneu confirmant !

Salut

Imex Intcom

unread,
Sep 21, 2012, 2:20:47 AM9/21/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo ho tinc molt difícil auest any
 
XAVI
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !


__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 7500 (20120920) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Samuel Marquès Giménez

unread,
Sep 21, 2012, 11:10:41 AM9/21/12
to losbe...@googlegroups.com
Hola nanos, 

Jo com ha dit el Bernat causaré baixa. Aquest any alguns amics han vingut a viure a Sabadell i montarem equip a la Balles.

Gracies per fer-me descobrir aquesta Federació i per tot l'any passat. 

Ens veurem a la pista com a contrincants.

salutacions

Samuel

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
Sep 21, 2012, 11:24:53 AM9/21/12
to losbe...@googlegroups.com
Samu
Espero pel teu be que no tornem a coincidir a la pista,jajajaj
Sort menorquins!
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: Samuel Marquès Giménez <samuel.m...@gmail.com>
Date: Fri, 21 Sep 2012 17:10:41 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2986] Re: Temporada 2012 / 2013

Bernat Tiana

unread,
Sep 22, 2012, 12:19:26 PM9/22/12
to losbe...@googlegroups.com, Rafa, Roger Domínguez Argemí

Com quedem per la pasta ? Dimarts tarda al suau ? Clareta, fotos i calers a les 8 ?
Conteu 115 euros d"entrada. $$$$$$

Ramón, com tens els fitxatges ?
Miki, has parlat amb el Jaume ?
Ignasi patrocini ?
Oro, vine a alguns partits home !

Vamos vamos que nos vamos.

Aneu pensant nom.

Salut !

El 21/09/2012 17:24, <ignasi...@luquez-associats.com> va escriure:

Carles Ribera

unread,
Sep 24, 2012, 4:12:38 AM9/24/12
to losbe...@googlegroups.com
Dimarts a quina hora?
jo podria venir a partir de les 20.30 

Sergi Campi

unread,
Sep 24, 2012, 4:20:57 PM9/24/12
to beticos
Ep! nois , jo aquest any em retiro . La veritat és que ja no estic per jugar , i l ´unic alicient que tinc en els partits és no petar-me.
Em sap molt greu, però és una decisió que ja tenia presa desde la temporada passada i que us volia comunicar en el sopar de final de temparada.
Sopar que queda pendent , per cert , i que no faltaré.
Molta sort i a veure si trobeu un bon nom !!

Sergi.




Date: Mon, 24 Sep 2012 10:12:38 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2989] Re: Temporada 2012 / 2013
From: ribera...@gmail.com
To: losbe...@googlegroups.com

Bernat Tiana

unread,
Sep 25, 2012, 7:15:37 AM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Sergi, de moment et deixem unes jornades de reflexió perquè després et puguis reenganxar a mitja temporada.

Qui vindrà avui al Suau ?

Va, que ens queda res per començar.

Per cert, el Samu i els menorquins ens proposen un partit de pretemporada aquest cap de setmana, com ho veieu? Ni que sigui una estoneta dissabte a la tarda no?

Salut i bàsquets !


2012/9/24 Sergi Campi <yery...@hotmail.com>



--
Bernat Tiana i Campanera

Bernat...@gmail.com

ian hailey

unread,
Sep 25, 2012, 7:41:39 AM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Jo vindré al suau aquesta nit si cal, i ho tinc bé pel dissabte si podem montar un minim de 5 per jugar el partit.
Farem entrenament aquest any o no? Si no, preguntaré al samu si volen fer alguna cosa junts.
Ian

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
Sep 25, 2012, 9:29:12 AM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com
Jo tb m apunto a la patxanguita
I els entrenos ho comente$
No t color un menorca sabadell

BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Tue, 25 Sep 2012 13:41:39 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2992] Re: Temporada 2012 / 2013

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
Sep 25, 2012, 9:30:50 AM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com
Per cert yerye als sopars i algin partidillo tambe
No deixis q sigui un putu vetarunu alone!
Salut

BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

Date: Tue, 25 Sep 2012 13:29:12 +0000
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2992] Re: Temporada 2012 / 2013

Jo tb m apunto a la patxanguita
I els entrenos ho comente$
No t color un menorca sabadell
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Tue, 25 Sep 2012 13:41:39 +0200
Subject: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2992] Re: Temporada 2012 / 2013

Ramon Morell

unread,
Sep 25, 2012, 11:32:13 AM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com
Opçio algun numero de compte per fer l'ingres  Manu ,jo i Jose Luis el fichatge nou.Aquesta setmana ho tinc molt xungo per fer acte de presencia.Bernat per si yens les fitches de la temp passada et valdrien per fotos etcc.,i Jose luis podria enviar per mail el dni escanejat.Com ho veus tot plegat ja se que anem molt justos.


Enviado de Samsung Mobile


ignasi...@luquez-associats.com escribió:

Bernat Tiana

unread,
Sep 25, 2012, 12:26:16 PM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com, Roger Domínguez Argemí, lluis....@hotmail.com
Ok cap problema.

Però necesito sobretot les fotos i dni JA !

A veure, així ràpid. De moment som 9 segurs. Roger esperem que també, Jaume Ibars, Lluis, Luis, Toni, algú té el telf del Carlos ? Raúl ! Vamos !

Ramon
Manu
Jose Luis
Rafa
Bernat
Ignasi
Ian
Carles
Miki
Roger ?
Jaume ?

Algú vindrà al suau ?


2012/9/25 Ramon Morell <ramen...@hotmail.com>

ian hailey

unread,
Sep 25, 2012, 1:19:13 PM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com

Doncs quedem aquesta nit o no? Tinc els diners pero aixo de les fotos es una mica mes complicat.
Ian

Ramon Morell

unread,
Sep 25, 2012, 1:46:00 PM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com, Roger Domínguez Argemí, lluis....@hotmail.com
Bernat agrega a Jose Luis mail: jtlma...@gmail.com ,quan ho rebi t'enviara escanejat Dni i fotos.Intento fer el mateix amb Manu,en quan a mi et valdra amb la ficha de l'any passat ?,recorda un num de compte


Enviado de Samsung Mobile


Bernat Tiana <Bernat...@gmail.com> escribió:



Ok cap problema.

Però necesito sobretot les fotos i dni JA !

A veure, així ràpid. De moment som 9 segurs. Roger esperem que també, Jaume Ibars, Lluis, Luis, Toni, algú té el telf del Carlos ? Raúl ! Vamos !

Ramon
Manu
Jose Luis
Rafa
Bernat
Ignasi
Ian
Carles
Miki
Roger ?
Jaume ?

Algú vindrà al suau ?


2012/9/25 Ramon Morell <ramen...@hotmail.com>
Opçio algun numero de compte per fer l'ingres  Manu ,jo i Jose Luis el fichatge nou.Aquesta setmana ho tinc molt xungo per fer acte de presencia.Bernat per si yens les fitches de la temp passada et valdrien per fotos etcc.,i Jose luis podria enviar per mail el dni escanejat.Com ho veus tot plegat ja se que anem molt justos.

Ramon Morell

unread,
Sep 25, 2012, 1:53:08 PM9/25/12
to losbe...@googlegroups.com, Roger Domínguez Argemí, lluis....@hotmail.com
Bernat mail de Manu per agregar: mipi...@hotmail.com  fara el mateix t'ho enviara escanejat
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages