Re: recuperacio

1 view
Skip to first unread message

Bernat Tiana i Campanera

unread,
Jan 15, 2016, 2:11:58 PM1/15/16
to Balles, faltap...@googlegroups.com
Rebut ! 

El dv., 15 gen. 2016 , 19:55 Balles <laba...@basquetsabadell.com> va escriure:
Bona tarda,

Aquest son els partits que es jugaran la jornada de recuperació el
diumenge 31 de Gener

9:00   KIMAK - CREU ALTA
10:30   WISCONSIN - FALTA PERSONAL
12:00   TEAMWORK - HO LHA LA

Si us plau confirmeu que heu rebut correctament el mail.

David.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages