0 views
Skip to first unread message

ian hailey

unread,
Aug 12, 2012, 4:00:55 AM8/12/12
to losbe...@googlegroups.com

Salutacions de fishandchipslandia!
Ho tenim tot clar per tenir un equip per l'any que ve o ja esta mort?
Si encara esta viu jo estaré disponible per les sesions d'entrenament també aquest any.
Si no haurem de fer un últim sopar.
Fins aviat,
Ian

ignasi...@luquez-associats.com

unread,
Aug 12, 2012, 7:05:13 AM8/12/12
to losbe...@googlegroups.com
Holaaaa

Res de mort!!!no se quants serem,por anem a x ello!

A finals de Agost quedem,i planifiquem temporada i sopar!

Salut!
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: ian hailey <ilrh...@gmail.com>
Date: Sun, 12 Aug 2012 09:00:55 +0100
Subject: [- Los Beticos 2011/12 - 2982]
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
 
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages