A mi personalment m’aniria be la semana vinent, ya direu jo al Juny ho tindre fotut.
Ramón Morell
Almacén
![]()
--------------------
La información contenida en este mensaje es confidencial y privada. Si usted no es la persona a la cual la información va destinada,
por favor contacte y notifíque inmediatamente este error al remitente y borre este mensaje de su sistema.
Cualquier copia o uso no autorizado de este mensaje y/o sus anexos queda prohibido. Todas las imagenes u opiniones expresadas
en este mensaje son las del remitente y no reflejan necesariamente
el punto de vista de CTT-STRONGHOLD,S.A.
--------------------
P Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario.Proteger el medio ambiente es responsabilidad de todos.
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o
Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 7137 (20120514) __________
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.com
--
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos".
Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBe...@googlegroups.com o Espress...@googlegroups.com
Si et vols donar de baixa fes-ho a EspressoBalle...@googlegroups.com
Per més opcions:
http://groups.google.com/group/EspressoBalles?hl=ca
I per fotre algun bàsquet... ENTRENA !
8 de Juny potser tambe podria
Ramón Morell
Almacén
![]()
--------------------
La información contenida en este mensaje es confidencial y privada. Si usted no es la persona a la cual la información va destinada,
por favor contacte y notifíque inmediatamente este error al remitente y borre este mensaje de su sistema.
Cualquier copia o uso no autorizado de este mensaje y/o sus anexos queda prohibido. Todas las imagenes u opiniones expresadas
en este mensaje son las del remitente y no reflejan necesariamente
el punto de vista de CTT-STRONGHOLD,S.A.
--------------------
P Antes de imprimir este mensaje, asegúrese de que es necesario.Proteger el medio ambiente es responsabilidad de todos.
Jo aquest divendres no em va molt be pero cualsevol despres m'aniria be. Un sopar em sembla molt bona idea.
Anem avisant de dates etc.
Tenim mes partits? Ja he acabat els examens I puc assistir.
Ian
On May 15, 2012 9:17 AM, "Ramón Morell" <rmo...@vslsp.com> wrote:
8 de Juny potser tambe podria
Ramón Morell Almacén [image: VSL.jpg] -------------------- La información conteni...
De: losbe...@googlegroups.com [mailto:losbe...@googlegroups.com] En nombre de Carles Ribera
Enviado el: martes, 15 de mayo de 2012 8:57
Para: losbe...@googlegroups.com
Asunto: Re: [- Los Beticos 2011/12 - 2964] sopar ?
JO estic igual millor mes endevant! El 15 de maig de 2012 8:27, Imex Intcom <imex@imex-intc...
-- -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Formes part del go...
Guay, m'apunto pels play-offs! Però no he tocat una pilot des de fa 3 mesos! Demà aniré a jugar una mica em sembla.
El dia vuit... hi seré.
Ian
On May 15, 2012 1:58 PM, "Sergi Campi" <yery...@hotmail.com> wrote:
Doncs 8 de Juny , a mi em sembla bé també , a veure que diuen els altres .
El 26-27 de Maig comencen els Play-offs !!
Date: Tue, 15 May 2012 09:56:33 +0100
Subject: Re: RE: [- Los Beticos 2011/12 - 2966] sopar ?
From: ilrh...@gmail.com
To: losbe...@googlegroups.com
--Jo aquest divendres no em va molt be pero cualsevol despres m'aniria be. Un sopar em sembla molt b...
Formes part del google grup "Los Beticos". Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBeticos@googlegroups...
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Formes part del google grup "Los Beticos". Si vols enviar quelcom envia-ho a LosBeticos@googlegroup...