Accesați primul mesaj necitit

alex ionescu

necitită,
27 nov. 2008, 04:24:0127.11.2008
– FILAcrosstalk
cel-mai-mare-caine.jpg

remy Remy Milascon

necitită,
27 nov. 2008, 04:46:4127.11.2008
– FILAcross...@googlegroups.com, FILAcrosstalk
iiiii....:)))))).....care e caine si care e cal?

Emanuel Andrus

necitită,
27 nov. 2008, 08:16:5927.11.2008
– FILAcross...@googlegroups.com, FILAcrosstalk
cutzu, cutzu... cu un caine dinasta, nu mai trebuie alarma la casa ::))).

LORY SUBA

necitită,
27 nov. 2008, 08:26:5327.11.2008
– FILAcross...@googlegroups.com, FILAcrosstalk
Oare cati saci de Chappi mananca la o masa??...sau...ce mananca la masa?!

--
LORY

alex ionescu

necitită,

[...]