Invito

Lejte

to Esperanto-Scienco
Kiel redaktoro de Interlingvistika Revuo, mi invitas vin sendi
artikolon por la dua numero, rete eldonota de Cearao Esperanto-Asocio.
Antauxdankas,
Lejte
lei...@uol.com.br

leitejr

to prof.fmpaiva
Estimata Filipe Paiva,
unue dankon pro via tuja reago al mia invita mesagxo. La unua numero de Interlingvistika Revuo estas cxe <http://leitejr.sites.uol.com.br/unifor/200511_ilr_eo.htm>, kies enhavo estas cxi sube. Por la dua numero, kiu estos baldaux elsxutebla el retejo de Cearao Esperanto-Asocio, nome <http://www.esperantoceara.org.br>, mi jam ricevis elstarajn kunlaborajxon de D-roj Renato Corsetti kaj Detlev Blanke.
Kun Saluto,
Lejte

Enhavo de la unua numero de Interlingvistika Revuo(2005):

Artikoloj
Renato Corsetti – Esploro pri la meznombra longo de la parol-unuo ce denaskaj plurlingvuloj
Paulo Nascentes – Esperanto kiel cies dua lingvo: cu paradigma sango, cu nova interkompreniga monda sistemo?
Aloísio Sartorato – Guimarães Rosa: Cu Esperantisto?
Prelegoj
Eduardo Lúcio Guilherme Amaral – Recenzo pri la filmo Lingvo, vivoj en portugala, de Vítor Lopes
Paulo S. Viana – Konsideroj pri Traduko de Dom Casmurro
Tradukajo
Luciano Maia – Hajko
Manoel Ricardo de Lima – Poemoj
Batista de Lima – Vertigo (rakonto)