Nova projekto

1 view

Miguel Hernández

to Esperanto-Scienco
Saluton samideanoj,

profitante la bonan reagon al la projekto DOFI, mi komencas ankaŭ
propran projekton. Ĉi kaze temas pri kosmoflugado, nomata bazoj de
kosmoflugado. Mi bezonas homojn kiuj helpos min rilate al duboj pri
taŭgaj terminoj kaj poste pri lingvaj eraroj. Mi celas tiujn kiuj
interesiĝas pri scienco ĝenerale kaj kosmoflugo, astronomio, fiziko,
ktp. La tasko estos tre malgranda: nur respondi mesaĝojn kiam la duboj
aperas kaj legi iom post iom kiam la verko pligrandiĝas.

Ĉiuj kiuj pretas helpeti min, bv. skribi kaj mi aligos ŝi/lin al la
grupo. Plenan informon vi trovos je la google-grupo bazoj-de-
kosmof...@googlegroups.com

Antaŭdanke,

Miguel H.