entomologoj kaj esperanto

wendeltp

to Esperant...@googlegroups.com
Karaj geamikoj,

Mi volus scii cxu inter ni estas aliaj esperantistaj entomologoj. Mi doktorigxas en tiu scienco kaj provas kunlabori al verkado de esperantlingvajn artikolojn pri entomologio en esperanta revuo (cxi kaze, Scienca Revuo, cxar gxi estas almenaux scienco-diskoniga).
Samtempe, mi volus koni aliajn esperantistojn kiuj ankaux interesigxas pri la temo, por ke ni intersxangxu informojn kaj spertojn. Eble, se ni kunordigos nian agadon, ni povas plifortigi sciencon en esperanta medio.

dankon,

Wendel Pontes

Felipe Castro

to Esperant...@googlegroups.com
Mi estas elektra ingxeniero, ne estas komunaj sciencaj interesoj inter ni, sed mi deziras al vi bonan laboron per Esperanto en tiu kampo de biologio. La situacio por ni estas iom malfacila, mulfoje ni devas laboradi sole, pro nia pionireco, cxu ne?

Gratulon!

Felipe Castro.

wendeltp

to Esperanto-Scienco

Vi pravas Felipe!

Fakte, mi sendis tiun mesagxon rilate al mia fako, sed mi profitas la okazon peti al aliaj esperantistoj sciencistoj kontribuu per sciencaj (aux diskoniga-sciencaj) artikoloj al disvastigado de fakvortojn en esperanto. Kontribuu al Scienca Revuo. Eble gxi ne estas la plej bona modelo por disvastigado de scienco, sed estas la nura revuo kiu disponigas publikadon de iom striktan sciencajn artikolojn.
Cxiuj laux siaj propraj fakoj povas kunlabori.

Wendel

Felipe Castro

to Esperant...@googlegroups.com
Mi ne konas tiun revuon, sed cxi tiun jaron mi abonis gxin. Ni apogu cxiam!

Gxis,

Felipe.