Nova Revuo: Vibro kaj Vivo

Filipe de Moraes Paiva

to eliberap...@googlegroups.com, espe...@googlegroups.com, espera...@yahoogrupos.com.br, kke-dis...@yahoogrupos.com.br, per-esperant...@yahoogroups.com, rjunul...@googlegroups.com, scienca-kaj...@googlegroups.com, vek...@googlegroups.com, akad...@googlegroups.com, esperant...@googlegroups.com, esperant...@googlegroups.com, pandeiro-e-sa...@googlegroups.com
Saluton Amikoj. (Leia o texto em português mais abaixo - portugale malsupre)

Mi nun eldonas novan revuon aŭ revueton en Esperanto. Tute simpla. Estas revuo de 4 paĝoj de formato A5, do presebla en 1 paperfolio de formato A4, fronto kaj malfronto. Eble monate, eble pli, eble malpli. Kutime havos 1 artikolon.  Mi mem presas kaj disdonas ĝin, de mano al mano, en mia lernejo, al miaj amikoj ktp. Ĝi estas ankaŭ en interreto ĉe
http://sites.google.com/site/vibrokajvivo
, formate PDF; oni povas kopii kaj presi ĝin, fronte kaj malfronte. Nomiĝas Vibro kaj Vivo (aŭ Vivo kaj Vibro)  - Esperanto per Gutoj de Saĝo. Estas revuo de scienco, arto kaj ĝenerala saĝo, populare. La eldonanto estas mi, el Vin Esperanto Klubo Colégio Pedro II (VEKCPII).

Numero 1 de 2010/julio/14 estas jam presita kun artikolo: "La Fiziko de Pandero - I" de Filipe de Moraes Paiva kaj Antonio F.F. Teixeira. Numero 2 de 2010/aŭgusto/01 estas jam farita sed ne presita kun artikolo "La Fiziko de Pandero -II", samaj aŭtoroj.

(Em português - portugale)

Eu agora edito nova revista ou revisteto em Esperanto. Muito simples. É uma revista de 4 páginas em formato A5, então pode ser impressa em uma folha de papel formato A4, frente e verso. Possivelmente mensal, possivelmente mais, possivelmente menos. Usualmente terá 1 artigo. Eu mesmo imprimo e distribuo, de mão en mão, na minha escola, aos amigos etc. Ela está também na interrede em
http://sites.google.com/site/vibrokajvivo
, em formato PDF; pode-se copiá-la e imprimí-la, frente e verso. Chama-se "Vibração e Vida (ou Vida e Vibração) - Esperanto por Gotas de Sabedoria. É uma revista de ciências artes e sabedoria em geral. O editor sou eu, do Clube de Esperanto do Colégio Pedro II (VEKCPII).

O número 1 de 2010/júlio/14 já está impresso com o artigo "A Física do Pandeiro - I" de Filipe de Moraes Paiva e Antonio F.F. Teixeira". O número 2 de 2010/agosto/01 já está pronto mas não impresso com o artigo "A Física do Pandeiro - II", mesmos autores.

Brakumoj kaj kisojn,
Filipe

--
Prof. Filipe de Moraes Paiva, prof.f...@gmail.com , fmp...@cbpf.br
Departamento de Física, Colégio Pedro II - U.E. Humaitá II