فرمانده یا خدمتکار؟

Epelak.net

to Epe...@googlegroups.com, mehrabe...@googlegroups.com

تازه رسیده بودم به قرارگاه.همانطور که داشتم می رفتم، صحنه ای عجیب دیدم.
در آن هوای گرم و در آن موقع از ظهر که تمامی نیروها از شدت گرما داخل سنگر بودند،حاج احمد کنار تانکر آب نشسته بود و با عشق،ظرف های نهار بچه های قرارگاه را می شست.گفتم شاید حاج احمد نباشد؛اما وقتی جلوتر رفتم، دیدم خود اوست.
آدمی مثل حاج احمد با آن همه برو بیا،فرمانده تیپ27 محمد رسول الله _صلی الله علیه و آله و سلم_ و مسئول قرارگاه تاکتیکی،بیاید و کنار تانکر آب،بشقاب های نیروهایش را بشوید!؟
فوری دوربینم را آماده کردم و خیلی سریع،قبل از اینکه متوجه شود،از او در آن حالت عکس گرفتم.
ــــــــــــــــــــــــــــــ
خاطره ای از جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

*************

و باز هم دل ها را به طوفان کربلا باید سپرد،آنجا که امام عشق،شمشیر بر کمر"علی اکبر"-علیه السلام- بست و پاره تن خویش را به میدان فرستاد
لا یوم کیومک یا اباعبدالله

*************

شهید همت :
در اجرای فرمان ولایت فقیه
هیچ جا برای "نه" و "نشد" و "نمی شود" وجود ندارد و

تخلف از اوامر ایشان ممکن نیست.

شعری که شهید حامد رجایی زیاد می خوند:

باید گذشتن از دنیا به آسانیباید مهیا شد از بهر قربانیبا چهره خونین سوی حسین(ع) رفتنزیبا بود زین سان معراج انسانی ...شادی روح شهدا ، مخصوصا شهدای گمنام که مادریشون رو حضرت زهرا(سلام الله علیها) میکنه
پنج تا  صلوات بفرستید

نسال الله منازل الشهدا
یا شهید
www.epelak.net