Novaj limigoj je poluado

Johano Karlo Rinaldo

to EU-fed.DISKUTGRUPO
Ekde januaro 2021 EU malpermesos eksporti plastajn rubaĵojn al la malriĉaj landoj
Ĝis nun la EU-landoj eksportis pli ol 1,5 milionojn da tunoj de plastaj rubaĵoj, ĉefe al Turkio, Indonezio kaj Malajzio. La EU-landoj krome devos alpreni mezurojn por
* draste mapliigi pakaĵojn kaj unuuzajn plastajn ujojn,
* pli efike mastrumi kaj prilabori la rubaĵojn.

Ekde 2022 aŭtoŝoseaj trairpagoj laŭ poluado
La trairpagoj baziĝos sur la kvanton da CO2-elastaĵoj.
Pi la precizaj niveloj pridecidos la membroŝtatoj, kadre le la reguloj fiksitaj de la Unio.
La malpli poluaj veturiloj ĝuos rabaton je 75% sur la nunaj trairpagoj.

Bona novan jaron je sano por ni ĉiuj kaj por la monda medio, JoKo

Mark Wootton

to EU-f...@googlegroups.com

Mi tre ĝojas aŭdi pri la penojn en la ĉeflando krei pli puran estontecon.

Tre Bonan Novjaron al ĉiuj miaj amikoj en la Unio!
Via sopire,
Marko

--
Retadresoj pri la EF-grupo: