קבוצת ווטסאפ ללימוד כללי הלשון העברית

1 view

צבי שביט

to קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת יהדות
שלום לכולם,
אני מציע קבוצת ווטסאפ חדשה ושקטה שמטרתה ללמד את כללי הלשון העברית למען הגייה נכונה של מילות התפילה והתנ"ך.
ניתן להצטרף דרך הקישור: https://chat.whatsapp.com/FSRHMkmXuP9EVkgTiMuK1k

הראל פדידה
רב המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא
מפעיל קבוצות ניסי ה' ועוזו במדינת ישראל וקבוצות כהנים לא-ל עליון
058-7322289

חסיה גדיאל

to zvi...@gmail.com, diyuke...@googlegroups.com, yaha...@googlegroups.com
תודה, צבי.
הקבוצה מלאה. דיברתי עם האיש ולהלן קבוצה שיש בה מקום.

שלום לכולם.
אני מציע קבוצה חדשה ושקטה שמטרתה ללמד את כללי הלשון העברית למען הגייה נכונה של מילות התפילה והתנ"ך.
אודה לפרסומכם.

מאת הראל פדידה
רב המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא
058-7322289 (מפעיל קבוצות ניסי ה' ועוזו במדינת ישראל וקבוצות כהנים לא-ל עליון).

ב יוני 17, 2021 23:52, צבי שביט כתב:
--
קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת לקבוצת "דיוקי תפילה ולשון".
אנא הפץ מאמר זה בקרב חבריך וידידיך והמלץ בפניהם להצטרף לקבוצה.

צבי שביט

to קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת יהדות
מכיוון שפנו אלי אנשים שהקבוצה מלאה. מצורף כעת גם קישור נוסף לקבוצה נוספת.
צבי שביט (שטרן)
--------
אם הקבוצה מלאה, ניתן להצטרף לקבוצה מספר 2 בקישור: https://chat.whatsapp.com/F2bgAHnAcoUG3e7eHen02a