הבהרה לגבי שיעורי ההכנה לסדר עבודת יום הכיפורים

צבי שביט

to קבוצת ותיקי שילה, קבוצת לומדות בית המדרש בעפרה, קבוצת בית המדרש בעפרה, קבוצת יהדות, קבוצת לקראת חג, קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת תזכורות ביהדות

בהמשך להודעה הקודמת ולקישור ששלחתי לשיעור הראשון בהכנה לסדר עבודת יום הכיפורים, נראה לי שהייתה אולי אי הבנה מסויימת. אז אני רוצה להבהיר שאת הקישור לשיעור הראשון שלחתי כאן בקבוצה *באופן חד פעמי*. מי שמעוניין להמשיך ולקבל להבא את הקישורים להקלטות של השיעורים הבאים, מוזמן להצטרף לקבוצה שפתחתי במיוחד עבור סדרת השיעורים האלו. מדובר בהודעה שבה ישלחו רק פרטים על השיעורים הנ"ל. ניתן להצטרף לקבוצה בקישור https://chat.whatsapp.com/FocdGYDN0ZsHn4yFmgtRQ1 או לפנות אלי בפרטי.
מי שמעדיף יכול לקבל את המידע בדוא"ל. לפרטים, נא לפנות אלי.
צבי שביט (שטרן)