הגהת שירים חדשים

צבי שביט

Jan 9, 2024, 2:51:24 PMJan 9
to קבוצת דיוקי תפילה ולשון
בס"ד
שלום,
מידי פעם יוצא לי לשמוע ברדיו או בדיסקים שירים מהמקורות עם שיבושים בהגיה / בניקוד / בהטעמה, והדבר כמובן מאד צורם לי.
כבר מזמן חשבתי על רעיון לחפש דרך לפנות לזמרים/חזנים/יוצרים וכו' ולהציע להם שלפני שהם מוציאים לאור שיר חדש שיפנו למישהו שבקי בלשון כדי שיאזין להקלטה הראשונית של השיר ויעיר הערות.

לפני כמה ימים יצרתי קשר עם דבורה גוטמן (קיציס) שקשורה לעולם המוזיקה. שאלתי אותה אם היא מוכנה לפנות לזמרים וליוצרים ולהציע להם את הרעיון. אמרתי לה שאני מוכן לפנות למכותבים שלי ולבקש ממי שמוכן שישלחו אליו הקלטות כדי להעיר הערות.
דבורה ענתה שהיא מוכנה לכתוב פוסט בפייסבוק ובו היא תפנה ליוצרים השונים שמוכנים לשתף פעולה שיפנו אלי כדי לתאם את שליחת ההקלטות. מכיוון שיש לה עוקבים רבים בפייסבוק, היא מעריכה שזה יגיע למספר גדול יחסית של יוצרים.

אני פונה למומחי הלשון בבקשה: מי מוכן להיות שותף למיזם (בהתנדבות או בתשלום) ולקבל מידי פעם הקלטות ולהעיר הערות? מדובר בדבר חשוב מאד.
ברצוני להדגיש שלהערכתי זה לא אמור להיות עומס גדול. לא בכל יום יוצרים מפיקים שיר חדש. ומרבית השירים הם בד"כ הוא לא יותר מאורך של 4 דקות.

להלן הקישור לפוסט שדבורה פרסמה כאן.
--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412