Re: Re: polemica Santarelli Aversa

redstrike

to f.tomaselli, Daniele D'Ambra, Vittorio AGNOLETTO, Giorgio Sestili, Maurizio Aversa, Marco Rizzo, Abruzzo, Alessandro Mustillo, Alessandro Trevisan, Andrea De marchis, Andrea Soprani, Anna Maria Zavaglia, Calabria, Campania, Carlo Carelli, Carlo Guglielmi, Carlo Guglielmi, Carlo Parascandolo, Checchino Antonini, Ciro Pesacane, Claudio Amato, ComNoDebito Pisa, Daniela Cortese, Daniele Barbieri, Danilo Corradi, Danilo Lollobrigida, Dario Di Nepi, Delia Fratucelli, Deo Peppicelli, Eleonora Forenza, Eliana Como, Emidia papi, Emilia Romagna, Eugenio Gemmo, Fabio Feri, Fabio Frati, Fabio Nobile, Franco Grisolia, Franco Russo, Friuli VG, Giacomo Divizia, Giovanna Tinè, Giovanni Russo Spena, Giuliana Righi, Giulietto Chiesa, Gualtiero alunni, Guido Viale, Ines Caiazzo, Jacopo Renda, Jacopo Venier, Lazio, Liguria, Lombardia, Marche, Marco Verruggio, Mario Iavazzi, Mario Sinopoli, Massimiliano Murgo, Mauro Casadio, Michele Giacchè, Monica Usai, Moreno Pasquinelli, Nico Vox, Oreste Scalzone, Paolo Di Vetta, Paolo Grassi, Pennabiro, Piemonte VdA, Piero Pagliani, Pietro Passarino, Renato Caputo, Riccardo De Angelis, Roberto Firenze, Roberto Musacchio, s.sar...@usb.it, Sardegna, Sergio Bellavita, Sergio Cararo, Sicilia, Toscana, Trentino AA Sudtirol, Ufficio stampa Appello Dobbiamo fermarli, Umbria, Valerio Evangelisti, Veneto
Facciamo 5.
Da: Daniele D'Ambra <daniele...@gmail.com>
Data: 25/06/2013 14:30 (GMT+01:00)
A: Vittorio AGNOLETTO <vittorio...@tiscali.it>