Codesprint dia 5

1 view

Roc Boronat

to catd...@googlegroups.com

Bon dia!

Estem organitzant el tema del codesprint del dia 5 i, ja d’entrada, he fet un eventuo per a que us aneu inscrivint, per tenir una previsió de l’espai que necessitem i els projectes que hem de preparar. Aquí el teniu: http://eventuo.com/event/O638-NCKbR4

Temari: Haviem parlat de fer mapes OpenStreetMaps, però hi ha molta gent que comenta que no sap fer mapes, i li agradaria una introducció als Google Maps normals. Així que, què us sembla si fem una introducció a Google Maps, i paral·lelament es monta algun projectet amb OpenStreetMaps? Quan acabem els dos equips, posem conclusions sobre la taula, i a veure què ha sortit.

I si algú vol proposar algun projecte, endavant! Que el tema dels mapes va sortir per una dedocracia bastant marcada, jejejeje

Tema hora: En principi he pensat que de 10:00 a 14:00 està bé, i no trenca els plans de ningú. Això si, us agradaria ampliar-ho per la tarda? (estaria bé per jugar amb el que hem après).

Roc Boronat
http://rocboronat.net

Chus Vazquez

to catd...@googlegroups.com
Jo vaig dir que m'oferia per encarregar-me de les fotos. Però el dia 5 no puc.

Igualment espero que penjeu els resultats del codesprint, així els que no podem venir l'anirem païnt per si es reaprofita pel proxim event :D

Sergi Martínez

to catd...@googlegroups.com
Jo voto per ampliar a la tarda, que quatre horetes em sembla molt poc.

2011/1/24 Chus Vazquez <chu...@gmail.com>

--

Sergi Martínez

sergi.m...@gmail.com

Ferran de Sant Andreu

to catd...@googlegroups.com
Jo ja m'hi he apuntat, i per mi perfecte si ampliem a la tarda!

Salut!

Juan Antonio Sosa

to catd...@googlegroups.com
Bones,

a mi m'agrada la idea de fer GoogleMaps perquè no tinc ni idea de mapes! Respecte a l'horari, jo només podré pel matí!!

Salut!!

José

to catd...@googlegroups.com
Hola,
Jo puc encarregar-me de las fotos, tot i que la meva càmara no és gran
cosa (una Panasonic compacta).
Respecte a la sessió, crec que m'apuntaré a la d'OpenStreetMaps i,
segurament, només pel matí.
Salut
José

2011/1/24 Juan Antonio Sosa <juana...@gmail.com>:

--
Josep Gil
http://twitter.com/jgilrincon

Josep Rosich

to Catalonia Android Community Group
Matí i tarda, així podem fer mes coses. Poden ser 2 activitats
complementaries. :)

Salut!

Marc CG

to Catalonia Android Community Group
Eis gent,

He de confirmar que no tingui res el dia 5, pero per poc que pugui
conteu amb mi, perque de dubtes emn mapes en tinc un fart.

Ens veiem!

Manel

to Catalonia Android Community Group
A veure si puc anar el dia 5!! Estic segur de que aprendrem bona cosa

Fins llavors!

Uriolus

to Catalonia Android Community Group
Jo també m'apunto matí i tarda
Alguna proposta en concret ?

Jordi Bernabeu

to catd...@googlegroups.com
Hola a tots!

Per començar a organitzar-nos, hem editat la descripció a eventuo. Recordeu que si voleu venir us heu d'apuntar allà: http://eventuo.com/event/O638-NCKbR4. És molt important que poguem tenir una idea força aproximada de la gent que serem, ja que el que fem depen de quants siguem.

La proposta que tenim és aprofitar al màxim el dia al Citilab i fer sessions de matí i tarda.

dissabte 5 de febrer, matí:
Ara que ja hem vist la part teòrica de com fer aplicacions per android durant les píndoles, anem a posar mans a l'obra i fer una app (dissenyar, programar i testejar) senzilleta però funcional.

Per aprofitar que molts han practicat una mica a casa i que no comencem des de zero (comencem des de l'1), anem a donar-li una mica més d'interès a la app introduint l'ús de mapes amb Google Maps.

La idea és que tothom (o gairebé tothom) porti el seu portàtil amb eclipse instal.lat. Segons la quantitat de gent, farem una sola app entre tots o bé farem diversos grups i que cada grup faci la seva app (totes fent ús dels mapes).

Tot això seria per l'activitat del matí, i fent servir google maps.

dissabte tarda:
Els que hagin sobreviscut al matí i al dinar, ens posarem a investigar i col.laborar entre tots per entendre les diferències entre Google Maps (que ja hem fet al matí) i OpenStreetMaps. Amb sort, podem refer la app del matí (o una que ja estigui feta) per tal que faci servir OpenStreetMaps en comptes de Google Maps.

Si resulta que som poquets i som tan bons programadors que a mig matí ja ho tenim tot controlat, podem aprofundir en fer apps més xules i consumir dades molones.

La idea és que al matí és més una classe/pràctica i a la tarda és més una taula rodona/col.laboració. I per dinar, algo lleugeret i al tema, que si no se'ns farà molt tard.

Us sembla bé la idea?
Algú vol proposar i dirigir el desenvolupament d'alguna app en concret per fer-la en grup? La gràcia seria fer-la sencera en el temps que tenim.

Animeu-vos i apunteu-vos al eventuo!!!

--
Jordi Bernabeu
@androideverde