Sergi, la nostre app permet als users pujar una foto al server, per això, fem un intent que porta la nostre imatge a la funció de "crop", perque l'usuari pugui retallar la imatge. Un cop escollit el "crop", al fer "Ok", en un Android "normal", enviem la imatge al nostre servidor...
El problema està en que per el que sembla, Motorola ha tocat algo de Android, de manera que al fer "Ok" a la pantalla de "crop", no només s'envia la imatge, sinò que s'estableix com a fons de pantalla...