Fwd: [sudoers-barcelona] Promoció GitHub per a estudiants (o qui encara tingui una adreça .edu)

Jordi Varela

to catd...@googlegroups.com
Os redirijo un correo de la lista de sudoers, que estoy seguro que puede ser interesante :-)

Un saludo!

to CatD...@googlegroups.com
Em cago en la urv i la seva manca de ficar el .cat!

jjvaca

to CatD...@googlegroups.com, catd...@googlegroups.com
Yupi!
m'han acceptat un compte de la URV.cat

laheliadoparda.com sobreviurà 20 mesos més a DigitalOcean...