idea, això tenint en compte que en teoria tenia que anar al guifilab :-) la veritat es que hi han un parell de baretos que no estan mal :-)
doncs digues un lloc i alla quedem. Els que vagin a la xerrada vindran una mica mes tard, i la resta poden anar quedant alla
Perdoneu la meva ignorancia, aixo esta per zona universitaria?
Xq si es aixi podem anar al frankfurt pedralbes., digo yo
Pero no es alla no?
Bones nois!
Teniu idea si ho faran en streaming?
---
Vanessa Galcera
Email: vgal...@gmail.com
Twitter: @VanessaGaRe
Vanessa
Galcerà
web: www.vanessa.galcera.com
twitter: @VanessaGaRe
linkedin: Vanessa
Doncs quedem al triton aquest?
el friton es el del costat del frankfurt?
2012/5/24 Josep Jordana <jos...@gmail.com>
Hi sera algu cap a les 19?
Em dutxo i surto :)
Ep!
Jo vaig tirant cap a casa ja, que tant de QuitNow! nocturn em deixa KO. Fins ara érem en Bernat i jo, i ara... potser no queda ningú! :-)
Salut!
Roc Boronat
...des del mobil. Si us plau, perdona la brevetat i les faltes ortogràfiques.
Merci Sergi!!