On 24 mayo, 16:55, Jordi Giménez <
gimi...@gmail.com> wrote:
> Hola nois,
>
> Estem organitzant un event per posar en contacte empreses tecnològiques de
> recent creació de Barcelona amb gent que puguin ser potencials empleats. Si
> us interessa, podeu passar-vos per allà.
>
> L'aforament és limitat i cal registrar-se per poder-hi accedir. Revisarem
> les sol·licituds individualment. Per la gent d'aquest grup podeu introduir
> el codi CATDROID per tenir accés més fàcilment.
>
> El lloc web de registre és aquest:
http://www.jobfluent.com/events/
>