Fira per trobar feina en start-ups a Barcelona

6 views
Skip to first unread message

Jordi Giménez

unread,
May 24, 2012, 10:55:02 AM5/24/12
to catd...@googlegroups.com
Hola nois,

Estem organitzant un event per posar en contacte empreses tecnològiques de recent creació de Barcelona amb gent que puguin ser potencials empleats. Si us interessa, podeu passar-vos per allà.

L'aforament és limitat i cal registrar-se per poder-hi accedir. Revisarem les sol·licituds individualment. Per la gent d'aquest grup podeu introduir el codi CATDROID per tenir accés més fàcilment.

El lloc web de registre és aquest:
http://www.jobfluent.com/events/

I per a més informació podeu mirar aquí:
http://barcelona.io/post/23610833615/barcelona-startup-fair-recruitment-and-beer

Espero veure-us per allà! Salutacions,

--
Jordi Giménez
gim...@gmail.com
PGP ID: 0x06D3C5B6

Uriolus

unread,
May 24, 2012, 11:24:29 AM5/24/12
to Catalonia Android Community Group
M'agrada la idea!

Ja m'he pre-apuntat i a sobre em queda al costat de casa.

On 24 mayo, 16:55, Jordi Giménez <gimi...@gmail.com> wrote:
> Hola nois,
>
> Estem organitzant un event per posar en contacte empreses tecnològiques de
> recent creació de Barcelona amb gent que puguin ser potencials empleats. Si
> us interessa, podeu passar-vos per allà.
>
> L'aforament és limitat i cal registrar-se per poder-hi accedir. Revisarem
> les sol·licituds individualment. Per la gent d'aquest grup podeu introduir
> el codi CATDROID per tenir accés més fàcilment.
>
> El lloc web de registre és aquest:http://www.jobfluent.com/events/
>
> I per a més informació podeu mirar aquí:http://barcelona.io/post/23610833615/barcelona-startup-fair-recruitme...
>
> Espero veure-us per allà! Salutacions,
>
> --
> Jordi Giménez
> gimi...@gmail.com
> PGP ID: 0x06D3C5B6

m3n0R

unread,
May 25, 2012, 4:52:24 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
Molt bona idea!!

m3n0R



2012/5/24 Uriolus <orio...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
May 25, 2012, 5:15:15 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
genial!
Calen moltes mes iniciatives d'aquestes i menys reformes laborals i financeres :)

--
Rodrigo


2012/5/25 m3n0R <cesary...@gmail.com>

Jordi Varela

unread,
May 25, 2012, 5:20:20 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
Merci Jordi,

pinta molt bé la iniciativa! ja m'he pre-apuntat també.

PD: uops acabo de veure que m'he deixat el codi... ara em pre-pre-apunto. :-P

2012/5/25 Rodrigo Pizarro <rodrigo.piz...@gmail.com>

Jordi Giménez

unread,
May 25, 2012, 5:57:38 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
Fantàstic nois, me n'alegro que us agradi la idea, ens veiem per allà!


--
Jordi Giménez
gim...@gmail.com
PGP ID: 0x06D3C5B6


2012/5/25 Jordi Varela <jova...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages