Afera Hypo: Istragom protiv novinara DORH prikriva kriminal u Hypo banci

margetic...@gmail.com

to NECENZURIRANO.COM
http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2029&Itemid=1

Afera Hypo: Istragom protiv novinara DORH prikriva kriminal u Hypo
banci

Iako se radi o tajnoj dokumentaciji, kao istraživački novinar i
urednik Necenzurirano.com odlučio sam objaviti sadržaj istražnog spisa
Županijskog suda u Zagrebu, pod brojem Kir-3459/10, koji je Državno
odvjetništvo pokrenulo protiv mene zbog objave tajnih dokumenata o
kriminalu u Hypo Alpe Adria Grupi. Općinsko državno odvjetništvo u
Zagrebu, vodi protiv mene postupak što sam objavio "istinite i točne"
podatke o kriminalu Hypo banke, a zbog toga što su podaci o tome da je
ta banka kriminalna organizacija njena poslovna tajna. Perverzijom
zakona, koja je moguća samo u korumpiranoj Hrvatskoj, a koju je
počinilo Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu, mene se goni zbog
toga što su kriminalci oglasili svoj kriminal tajnim, pa je pisanje o
kriminalu objava službne tajne kriminalaca. Pri tome je riječ o
kriminalu Hypo banke, dakle o kriminalu koji je već stvorio štetu u
ukupnom iznosu od 47,8 milijardi eura, koji iznos će morati platiti
porezni obveznici i birači Njemačke, Austrije, Hrvatske, Slovenije,
Srbije i još nekih zemalja, s time da je epicentar ovog kriminala baš
u Hrvatskoj, i da se iz tog kriminalnog epicentra taj međunarodni
bankarski kriminal širio u koncentričnim krugovima po ostalim
zemljama, poput potresa ili zaraze.

Zašto smo prinuđeni objaviti tajne dokumente opskurne istrage DORH-a

Sudski postupak istrage je tajan, a povreda tajnosti istrage kažnjava
se po zakonu.

To su zakonske norme kojih se portal Necenzurirano uvijek do sada
držao, a kojih sam se i ja osobno, kao glavni urednik i autor većine
članaka na portalu držao.

Međutim, ovaj puta prinuđen sam tu zakonsku normu prekršiti, te
objaviti sve podatke o tajnom istražnom kaznenom postupku koji se
protiv mene vodi pred Istražnim centrom Županijskog suda u Zagrebu pod
brojem Kir-3459/10.

Javni interes važniji od prikrivanja njihovog kriminala: Naložio sam
odvjetniku portala Necenzurirano.com predaju spisa i sam sam donio
odluku o objavi dokumenata

Stoga sam izričito naložio mojem branitelju, odvjetniku Ozrenu Tatarcu
da kopira sudski spis, te sam mu izričito naložio da mi tu kopiju
skenira i dostavi, a što je on kao odvjetnik dužan učiniti po nalogu
stranke.

Odluku o objavi ovog spisa donio sam sam, te prije objave nisam nikoga
upoznao sa mojom namjerom objavljivanja spisa.

Ovime, uz objavu spisa, objavljujem i moje razloge i motive zbog čega
svjesno kršim zakon i zbog čega smatram da moram ovaj sudski spis
učiniti dostupnim javnosti.

Istražni spis objavljujemo u krajnjoj nuždi u duhu odredbe Članka 30.
Kaznenog zakona

Premda je zakonom zabranjeno objaviti sudski spis istrage, u ovom
konkretnom slučaju smatram da ne postoje zakonom predviđeni elementi
protupravnosti, i da ja ovime ipak ne kršim zakon.

Nije kazneno djelo ono koje je učinjeno u krajnjoj nuždi.

Krajnju nuždu predviđa odredba Članka 30. Kaznenog zakona.

Po ovome, na primjer, nije kazneno djelo kada provalite susjedu u
stan, ako ste provalili zato što je u njegovom stanu poplava, požar
ili nešto slično, pa ste provalili zato da spriječite neko veće zlo od
onoga koje ste protuzakonitim djelovanjem (u konkretnom slučaju
provalom), počinili.

Istražni postupak protiv novinara usmjeren je na to da se počinitelji
kaznenih djela u Aferi Hypo spase od kaznene odgovornosti za
organizirani kriminal "težak" desetke milijarda eura

Krajnja nužda iz koje kršim zakon i objavljujem ovaj tekst, sastoji se
u tome što je istražni sudski postupak kojeg objavljujem, postupak
koji je očito usmjeren na to da se počinitelji kaznenih djela spase od
odgovornosti, da se istima omogući da zadrže nezakonito stečenu
imovinu u enormnim iznosima, te da se mene, kao istraživačkog
novinara, zloupotrebom položaja od strane očito korumpiranog državnog
odvjetništva, ušutka, te da mi se onemogući pisati o određenim
kaznenim djelima.

Dakle, Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu, vodi protiv mene
postupak što sam objavio "istinite i točne" podatke o kriminalu Hypo
banke, a zbog toga što su podaci o tome da je ta banka kriminalna
organizacija njena poslovna tajna.

Ovakva perverzija zakona moguća je samo u korumpiranoj Hrvatskoj

Perverzijom zakona, koja je moguća samo u korumpiranoj Hrvatskoj, a
koju je počinilo Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu, mene se goni
zbog toga što su kriminalci oglasili svoj kriminal tajnim, pa je
pisanje o kriminalu objava službene tajne kriminalaca.

[...]

Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu angažirano je kako bi
zaštitilo organizirani kriminal HDZ-ove Vlade

Osim toga, riječ je o kriminalu u koji je uključena hrvatska vlada,
odnosno na desetine ljudi koje se smatralo "uglednim", "vodećim",
"značajnim" ... u hrvatskom društvu, i koji, zajedno uzevši,
predstavljaju elitu hrvatske politike, gospodarstva i društva uopće.

Da bi se te ljude zaštitilo od kriminala, i da bi im se omogućilo da
sačuvaju milijarde - doslovno milijarde eura opljačkanog novca! -
novca kojeg će hrvatski državljani, te njihova još nerođena djeca,
vraćati generacijama, dakle da bi se zaštitilo kriminal, angažiralo se
Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu, da dobro smišljenim kaznenim
postupkom protiv novinara onemoguće bilo kome bilo kakvo pisanje o
ovoj temi, te na taj način onemoguće javnost da štiti svoj interes,
odnosno da onemoguće funkcioniranje ustavnog poretka u zemlji.

Čije interese štiti Bajićeva "kuća": Krajnja namjera DORH-a je
uvođenje cenzure o Aferi Hypo

Da bi se to postiglo, istražnim nalogom ODO Zagreb, kojeg ćemo
objaviti, naloženo je da se istragom istraže moji "motivi", odnosno
"razlozi" zbog kojih sam objavio "istinite i točne" podatke o
kriminalu Hypo banke, koji su pri tome poslovna tajna banke.

Dakle, ja u obrani nužno moram iskazivati o svemu što znam o toj
banci, o njenom kriminalu, o uvjetima pod kojima je počinjen, jer su
upravo ta saznanja moji motivi i moji razlozi pisanja o toj banci.

Ako se ti motivi i razlozi učine tajnim ovom istragom, onda se meni
zabranjuje da o toj banci uopće pišem.

Objaviti ću istražni spis iz krajnje nužde, odnosno poštujući interes
i pravo javnosti na informacije o organiziranom kriminalu u Hypo banci

Kako su novinari, od Njemačke i Austrije, pa do Hrvatske, Slovenije,
Srbije, Italije, itd. o toj temi izvorno saznali upravo od mene, ovime
se onemogućava javnost u nizu zemalja u njenom informiranju o ovom
kriminalu.

Zato je - u smislu izričite odredbe Kaznenog zakona - pisanje o ovoj
temi KRAJNJA NUŽDA, pa ja u toj nuždi pišem o njoj, te u smislu
odredbe članka 30. Kaznenog zakona RH smatram da ne postoje elementi
protupravnosti u objavi ovih podataka.

Domagoj Margetić