Ynt: RE: [Ckale.L.6FenA:5044]

hayati...@mynet.com

to cl-6...@googlegroups.com

SELAM ARKADAŞLAR. BENDE SECO GİBİ DÜŞÜNÜYORUM  YENİCE İKAMET İÇİN BENİM AÇIMDAN UYGUN. SEVGİ VE SAYGILARIMLA.

Date: Thu, 17 Mar 2016 12:41:12 +0200
Subject: Re: [Ckale.L.6FenA:5043]
From: bilg...@gmail.com
To: cl-6...@googlegroups.com

Sevgili Tülay ikiside bize uyar. Çoğunluk neye karar verirse biz varız. Sevgiler iyi günler.

17 Mar 2016 12:10 tarihinde "Tülay Güzel" <tlyg...@hotmail.com> yazdı:
Arkadaşlar herkese merhaba
Buluşma günümüz yaklaşıyor Otellerde tatil uzun olduğu için yer bulmak zorlaşıyor.Çanakkaledeki otelleri turlar kapatmış (AKOL-iris-kaleida resort)
Yer yok.Mehmet Öngen arkadaşımızla görüştüm.Bu konularla oğlu Yağız ilgileniyormuş.Yeşilyurt köyündeki Öngen Country hotelde iki kişilik odada tek kişi 190 tl çift kişi 270 tl  bu fiyatlar bize ,Ayrca 3 günlük paket program 1200 tl bunun üzerinden bize 0/0 15  indirim yapacak.Ayrıca Yenicede yeni yapılan üç yıldız Göknar otel var dağın içinde Bununda fiyatları tam pansiyon100tl-yarım pansiyon 80tl-odakahvaltı 60 tl.      Biran önce karar verip dönerseniz sevinirim.Başka fikirleriniz varsa Onu da paylaşırsanız iyi olur.hepbirlikte biran önce karar vermeliyiz.Sevgiler.....

--
Bu mesajı "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu gruba posta göndermek için CL-6...@googlegroups.com adresini kullanin. Gruptan cikmak istiyorsaniz, CL-6FenA-u...@googlegroups.com adresine boş bir mail atin. Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/CL-6FenA?hl=tr adresinde

--
[...]
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
[...]

hayati �ZDEN

Selçuk Topçu

to cl-6...@googlegroups.com
Selam arkadaşlar bence de seconun önerisi çok daha uygun

Date: Fri, 18 Mar 2016 07:02:38 +0200
To: cl-6...@googlegroups.com
From: hayati...@mynet.com
Subject: Ynt: RE: [Ckale.L.6FenA:5048]