YENİ YIL

Seracettin Eğin

to Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları
Değerli Dostlarım
Bir süredir anlayamadığım nedenden dolayı grup üyeliğim askıda idi. Bana mesajların gelmediği gibi, mesajlarımı da buraya yazamıyordum. Biraz önce google gruplardan mesaj geldi. Grup editörü tarafından üyeliğim onaylanmış. Bundan sonra eskiden olduğu gibi yazabileceğim ve mesajları alabileceğim için sevindim. Cumartesi brunch etkinliğine şehir dışına çıkmaz isek eşimle birlikte katılacağım.
 Tüm dostlarıma yeni yılda huzur,sağlık ve mutluluklar dilerim. SAYGILARIMLA.

Fusun Nebil

to Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları
seco aslinda 2miz grup yoneticisi durumundaydik.. ben o nedenle cok sik bakmiyorum.. nasilsa sen bakiyorsun diye..

bizim listede mesaj atmak serbest.. isteyen atar ama uye olmak icin onay istemek lazim cunku su anda bile 2 tane spam'ci cinli mail adresi gruba eklenmek icin talepte bulunmus..

turgay'in telefonuyal listeye baktim.. bu arada neden senin onaylamadigini da merak ettim..
ama buarada senin mesajini gordum.. ve hesabina da baktim.. sanki senin hesabin silinmis ve yeniden 2015 itibariyle uye olmus durumdasin.. kendin yanlislikla mi sildin acaba? cunku admin de oldugun icin ancak kendin silebilirsin..

neyse.. bu arada yeniden de eklenme istemissin.. onu ekledim ve admin yaptim yine..