Yeni yıl kutlaması ve buluşma

Naci UÇAR

to Lise grubum
Sevgili arkadaşlarım.
Bir yılı daha uğurlamanın ve yeni bir yılı karşılamanın telaşı ve duygusallığı içindeyiz. Her yeni yıl yeni umutlara yelken açmaktır birazda. Kimimiz yeni yılda sağlık sorunlarımızı  aşmayı, kimimiz maddi sıkıntılarımızı çözmeyi, kimimiz de gönlümüzden geçirdiğimiz hayallerimizin hayat bulmasını isteriz

Her ne kadar benzer ya da farklıda olsa hepimizin gönlünde bir aslan yatıyor yeni yılla ilgili. Ben öncelikle tüm dostlarımın yeni yılını kutluyor. sağlıklı, gönlünüzce yeni bir yıl diliyorum.

İkinci konumuzda yeni yılda buluşmamız. Aysel aramızda en uzakta olan arkadaşımız olmakla birlikte  bizlerin bir araya gelmesinde de en belirleyici rol oynuyor, Aysel ve Demirhan'a bu nedenle özellikle teşekkür etmek istiyorum.
Can dostlarım Aysel ile de görüştüm ve  2 Ocak Cumartesi günü sabah saat 10 da Bakırköy marina da hep birlikte brunch yapalım, hem hasret giderelim hem de yeni yıla birlikte merhaba diyelim dedik.Bakırköy marina karşıdan gelecek arkadaşlar için de  deniz otobüsü ile kolaylık sağlayacaktır. diye düşündük.Bakırköy Marinada brunch için birçok mekan var Mado  da olabilir yada diğer mekanlardan tercihiniz varsa başka bir yerde de toplanabiliriz.

Katılabilecek arkadaşlar gruba yazarak paylaşırsa kimlerin katılacağından herkes haberdar olur. Aysel, Demirhan,  Ben, İncinur,,Selçuk ve Dilaver eşleriyle katılacaklarını duyurmuştu.Katılım çok olursa ve çok arkadaşla birlikte olma şansını yakalarız diye düşünüyor ve arzu ediyorum.

Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.

Naci UÇAR

hayati...@mynet.com

to cl-6...@googlegroups.com

NÖBET ÇIKIŞI YALNIZ GELECEĞİM.  BAKIRKÖY MARİNA BİZE KOLAY OLACAK, GÖRÜŞMEK ÜZERE.