Yeni Yıl

tu

to Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları

Sevgili Arkadaşlarım,

Toyota’dan emekli olduktan sonra Edremit Körfezi - Kazdağlarında yaşamıma devam ediyorum.Gruptaki mail adresim  Toyota adresi olarak kaldığı için bu güne kadar grup yazışmalarından haberim  olmuyordu.Naci’nin face’ e  yazması ile durumdan haberim oldu ve grup adresimi güncelledim.Füsun da bugün  adresimi onayladı.

Bu eğitim döneminden itibaren Balıkesir Üniversitesi- Burhaniye Meslek Yüksek Okulunda Öğretim Görevlisi olarak, iş yaşamımdaki tecrübe ve deneyimlerimi öğrencilerle paylaşmaya çalışıyorum .Okul programı  nedenle İstanbula  gelişlerim çok kısa süreli oluyor. 2 Ocaktaki buluşmanıza katılmayı çok arzu ederdim .Ancak  dersler devam ettiği için İstanbula ancak yarı yıl tatilinde  gelebileceğiz.

Buralara yolu düşen veya gelmek arzusunda olan tüm arkadaşlarımı yaz, kış buralarda misafir etmekten onur duyarım.

Yeni yılın dünyamız ve ülkemize barış ve huzur getirmesi umuduyla yeni yılınızı içtenlik dolu dileklerimle kutlar ,sağlıklı, huzurlu nice yıllar dilerim.

Sevgi ve Saygılarımla

Naci UÇAR

to Lise grubum
Sevgili Turgay,

Özlendin. uzun zaman oldu görüşemedik. Aklımdasın o taraflara yolum düştüğünde uğrayacam hatta yolumu düşürmek için fırsatlar yaratmak istiyorum. istanbula geldiğinde senin için d toplanırız.haber vermen yeterli.ben de senin ve ailenin yeni yılını kutlar sağlıklı gönlünüzce yeni bir yıl dilerim.

Sevgiler

Naci UÇAR

31 Aralık 2015 11:13 tarihinde tu <turg...@gmail.com> yazdı:

Bu mesajı "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu gruba posta göndermek için CL-6...@googlegroups.com adresini kullanin. Gruptan cikmak istiyorsaniz, CL-6FenA-u...@googlegroups.com adresine boş bir mail atin. Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/CL-6FenA?hl=tr adresinde
bu grubu ziyaret edebilirsiniz.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cl-6fena+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Seracettin Eğin

to Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları
SEVGİLİ TURGAY
Tekrar birlikte gruba eklendik. En kısa zamanda Burhaniye' den geçerken seni mutlaka göreceğim. Sevinç Hanıma selam ve saygılar.