20-21 mayıs buluşması

Tülay Güzel

to CL-6...@googlegroups.com
Arkadaşlar bugüne kadar katılım bildiren herkese teşekkür ederim.20-21 mayıs tarihleri için yerlerimiz hazır; dahada katılım olacağını düşünerek beş oda fazladan ayırttım.Ama biranönce karar verelim.Ben 15 gün yurt dışında
Olacağım dönüşte otele son rakamı vereceğim.
Çanakkale ses ver... Şermin Şencan ve Necati hocanın dışındaki çanakkaleliler....

Tülay Güzel

to CL-6...@googlegroups.com

ALİ TOSUNOĞLU

to cl-6...@googlegroups.com
Arkadaşım,ben de bir kişi katılıyorum.

> --
> Bu mesajı "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
> Bu gruba posta göndermek için CL-6...@googlegroups.com adresini kullanin. Gruptan cikmak istiyorsaniz, CL-6FenA-u...@googlegroups.com adresine boş bir mail atin. Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/CL-6FenA?hl=tr adresinde
> bu grubu ziyaret edebilirsiniz.
> ---
> Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
> [...]

TIMUR KOSAL

to cl-6...@googlegroups.com
Değerli arkadaşlar,
Sizlerle yılda bir kez de olsa bir arada olmak için ne kadar çaba sarf ettiğimi bildiğinizi sanıyorum. Daha önce de Yenice'de yapılan etkinliğe katılamamıştım. Maalesef bu yılda sizlerle birlikte olamayacağım için üzgünüm. 19-20 Mayıs tarihlerinde ikinci bir oğlum gibi olan Bld. Meclis üyemin kına ve düğün törenine katılacağım. Sonrasında seyahate çıkacağım.
Sizlere şimdiden iyi eğlenceler diliyorum. Sevgilerimle.

From: a_li_...@hotmail.com
To: cl-6...@googlegroups.com
Subject: RE: [Ckale.L.6FenA:5070] 20-21 mayıs buluşması
Date: Thu, 21 Apr 2016 23:02:10 +0300
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları" grubuna abone olduğunuz için aldınız.

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.