istanbulda bulusma....

aysel ayan

to canakkale lisesi

           Merhaba Arkadaslar............

    30 aralik 4 ocak arasi Istanbuldayim.....Arzu ederseniz ayin   3 ünde Pazar günü kahvalti organize edip bulusabiliriz.

 Zaman cok kisa vede  Yilbasi nedeniyle, bence Kahvalti daha uygun olur diye düsünüyorum. Lütfen fikirlerinizi bildirirseniz sevinirim...

 Ayrica Istanbul disindan arkadaslarda katilmak isterlerse , daha kalabalik olabiliriz.

   Yeni   Yilin  saglik, mutluluk , huzur ve baris  getirmesi dilegiyle   sevgiler....Aysel.

dilaver usal

to Ç. Kale Lisesi
 türkiye'ye gelmenize çok sevindim sevgili Aysel ve Demirhan;  Sayenizde görüşmek mümkün olabiliyor. Yıldan yıla görüşmek biraz uzun oluyor. Arada böyle buluşmak güzel olacak. Yer bildirildiği takdirde ben katılacağım. Aysel sen nerede olacağını bildirirsen, ona göre bir yer belirlenir. Benim teklifim Menekşe'deki bizim buluştuğumuz eski Enfes'in yerine açılmış bulunan bir yer var.

From: aysel...@hotmail.de
To: cl-6...@googlegroups.com
Subject: [Ckale.L.6FenA:5006] istanbulda bulusma....
Date: Thu, 24 Dec 2015 22:31:10 +0100
Bu mesajı "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu gruba posta göndermek için CL-6...@googlegroups.com adresini kullanin. Gruptan cikmak istiyorsaniz, CL-6FenA-u...@googlegroups.com adresine boş bir mail atin. Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/CL-6FenA?hl=tr adresinde
bu grubu ziyaret edebilirsiniz.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cl-6fena+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Selçuk Topçu

to cl-6...@googlegroups.com
Aysel Merhaba
ıstanbula gelecek olmanıza çok sevindim.
Biraraya gelmek çok güzel olur,hem birbirimizi görmek hem de ülkemizin durumu itibariyle biraz biraz görüş alışverişi çok çok iyi olur diye düşünüyorum.
Ben şahsen akşamı tercih ederim 2 si akşamı mesela zaten ertesi gün de pazar çalışanlar için iyi olur.
Fakat sabah ta karar klınırsa yine eşimle varız. çok iyi olur.
Bence çok iyi bir fırsat,
sevgilerimle.

From: aysel...@hotmail.de
To: cl-6...@googlegroups.com