7 visualizações
Pular para a primeira mensagem não lida

Tülay Güzel

não lida,
17 de mar. de 2016, 06:10:4017/03/2016
para CL-6...@googlegroups.com
Arkadaşlar herkese merhaba
Buluşma günümüz yaklaşıyor Otellerde tatil uzun olduğu için yer bulmak zorlaşıyor.Çanakkaledeki otelleri turlar kapatmış (AKOL-iris-kaleida resort)
Yer yok.Mehmet Öngen arkadaşımızla görüştüm.Bu konularla oğlu Yağız ilgileniyormuş.Yeşilyurt köyündeki Öngen Country hotelde iki kişilik odada tek kişi 190 tl çift kişi 270 tl bu fiyatlar bize ,Ayrca 3 günlük paket program 1200 tl bunun üzerinden bize 0/0 15 indirim yapacak.Ayrıca Yenicede yeni yapılan üç yıldız Göknar otel var dağın içinde Bununda fiyatları tam pansiyon100tl-yarım pansiyon 80tl-odakahvaltı 60 tl. Biran önce karar verip dönerseniz sevinirim.Başka fikirleriniz varsa Onu da paylaşırsanız iyi olur.hepbirlikte biran önce karar vermeliyiz.Sevgiler.....

turgay sürgen

não lida,
17 de mar. de 2016, 06:17:1817/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com
Tülay merhaba
Ben bir önceki buluşmaya katılmamıştım.Bu seneki buluşma tarihi ne zaman ?
Teşekkürler
Turgay Sürgen

--
Bu mesajı "Çanakkale Lisesi 1974 / 6 Fen A Mezunları" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Bu gruba posta göndermek için CL-6...@googlegroups.com adresini kullanin. Gruptan cikmak istiyorsaniz, CL-6FenA-u...@googlegroups.com adresine boş bir mail atin. Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/CL-6FenA?hl=tr adresinde

HAMİT BİLGİN

não lida,
17 de mar. de 2016, 06:41:1317/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com

Sevgili Tülay ikiside bize uyar. Çoğunluk neye karar verirse biz varız. Sevgiler iyi günler.

17 Mar 2016 12:10 tarihinde "Tülay Güzel" <tlyg...@hotmail.com> yazdı:
[...]

seco e

não lida,
17 de mar. de 2016, 07:33:3117/03/2016
para çanakkale lisesi 6FenA
SEVGİLİ DOSTLARIM
Buluşmamızın misyonuna ve aktivitelerimize  Yenice de yeni açılan otelin uygun olduğunu düşünüyorum. Öngen Country de olduğu takdirde katılım sayısı düştüğü gibi Yenice de Necati hocamızın planladığı aktiviteden uzak mesafede kalmış oluruz. Bu işi en iyi şekilde Tülay ın organize edeceğine güvenim tamdır. SAYGILARIMLA.

Date: Thu, 17 Mar 2016 12:41:12 +0200
Subject: Re: [Ckale.L.6FenA:5043]
From: bilg...@gmail.com
To: cl-6...@googlegroups.com
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları" grubuna abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cl-6fena+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

turgay sürgen

não lida,
17 de mar. de 2016, 07:38:5217/03/2016
[...]

17 Mart 2016 Perşembe tarihinde, turgay sürgen <turg...@gmail.com> yazdı:

Tülay Güzel

não lida,
17 de mar. de 2016, 18:18:5617/03/2016
para CL-6...@googlegroups.com
Turgay merhaba bu yıl 21 -22 mayıs 20-21 -22 de olabilir. Bir gün Necati hocamızın Yenice oğlak çevirme programı var.

E-E

não lida,
17 de mar. de 2016, 19:42:5217/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com
Merhaba Tulay
Bulusma ne zaman ? Ne zaman tarih/yer haberlesildi?

Esin Eker

Sent from my iPhone

Tülay Güzel

não lida,
25 de mar. de 2016, 15:47:1525/03/2016
para CL-6...@googlegroups.com
Arkadaşlar merhaba,mesaj alınmıştır.Yenice Göknar otel de 21 mayıs da buluşuyoruz.Biliyorum daha zaman var ,şimdiden program yapmak zor ama yer sorunuda var.Ben her ihtimale karşı 10 oda ayırttım.katılıma göre artabilir.Biran önce sayı bildirirseniz sevinirim.
Yarım pansiyon 80.tl
Gündüz Necati hocamızın oğlak çevirme programı var biliyorsunuz.Akşam yemeğinin içeriğini Otel md.Mithat beyle daha sonra yapacağız ozaman sizlerle paylaşacağım . Bilgilerinize ......selam ve sevgiler

HAMİT BİLGİN

não lida,
25 de mar. de 2016, 16:48:1825/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com

Tülay merhaba, biz iki kişi gelmek istiyoruz. İyi akşamlar. Saygılar sevgiler.

25 Mar 2016 21:47 tarihinde "Tülay Güzel" <tlyg...@hotmail.com> yazdı:
[...]

25 de mar. de 2016, 17:14:1425/03/2016
para CL-6...@googlegroups.com
Süper

Selçuk Topçu

não lida,
26 de mar. de 2016, 01:53:4526/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com
Tülay ben ve eşim için de bir oda lütfen çok teşekkürler

Fusun Nebil

não lida,
26 de mar. de 2016, 14:08:5926/03/2016
para Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları, CL-6...@googlegroups.com, tlyg...@hotmail.com
tulay ben de esimle geleceğim.. 1 oda da bize ayirabilir misin?

Seracettin Eğin

não lida,
27 de mar. de 2016, 06:31:2327/03/2016
para Çanakkale Lisesi 1974 Mezunları, CL-6...@googlegroups.com, tlyg...@hotmail.com
Sevgili arkadaşım Tülay
Eşimle birlikte katılıyorum. Bizim için de bir çift kişilik oda rica ediyorum. Bu buluşmamızın çok katılımlı olacağını umuyorum. Emeklerin için teşekkür ediyorum. SAYGILARIMLA.

On Thursday, March 17, 2016 at 12:10:40 PM UTC+2, Tülay Güzel wrote:

Turgay Surgen

não lida,
27 de mar. de 2016, 11:56:3027/03/2016
para cl-6...@googlegroups.com
Sevgili Tulay
Organizasyon icin tesekkurler.
Daha once de bilgi verdigim gibi o tarihteki yurtdışı seyahatimiz nedeniyle bu seneki bulusmaya katilamayacagız .Bundan sonraki bulusmalarda gorusmek dilegiyle
Saygilarimla

iPhone'umdan gönderildi

17 Mar 2016 tarihinde 12:10 saatinde, Tülay Güzel <tlyg...@hotmail.com> şunları yazdı:

> [...]
> Yer yok.Mehmet Öngen arkadaşımızla görüştüm.Bu konularla oğlu Yağız ilgileniyormuş.Yeşilyurt köyündeki Öngen Country hotelde iki kişilik odada tek kişi 190 tl çift kişi 270 tl bu fiyatlar bize ,Ayrca 3 günlük paket program 1200 tl bunun üzerinden bize 0/0 15 indirim yapacak.Ayrıca Yenicede yeni yapılan üç yıldız Göknar otel var dağın içinde Bununda fiyatları tam pansiyon100tl-yarım pansiyon 80tl-odakahvaltı 60 tl. Biran önce karar verip dönerseniz sevinirim.Başka fikirleriniz varsa Onu da paylaşırsanız iyi olur.hepbirlikte biran önce karar vermeliyiz.Sevgiler.....

hayati...@mynet.com

não lida,
27 de mar. de 2016, 15:36:2427/03/2016
para CL-6...@googlegroups.com

SEVGİLİ TÜLAY BENİM İÇİNDE MÜMKÜNSE BİR ODA SEVGİ VE SAYGILARIMLA.

Responder a todos
Responder ao autor
Encaminhar
0 nova mensagem