czy tu ktoś jeszcze zagląda?

Undula

to Bruno Schulz
Witam!
Postanowiłam poznać ludzi, których tak jak mnie fascynuje Schulz! Ja
cenię go od dawna jako pisarza i rysownika - będę nawet pisała o
nim pracę magisterską!
Chciałabym porozmawiać, podjąć parę ciekawych tematów, ale muszę
wiedzieć, że ma to sens - że ktoś w ogóle się odezwie i nawiąże
dialog.

kapel...@gmail.com

to Bruno Schulz
Przykro mi, grupa zmarla smiercia przedwczesna, zanim sie
narodzila. Obawiam sie, ze jestem tu sam...
Masz juz roboczy temat tej pracy?

Olaf Keller

pawel_pz

to Bruno Schulz

Piękny nick:) Owszem, niektórzy zaglądają i moim zdaniem nie ma w
tym niczego złego, że grupa rozwija się w ten własnie sposób -
może to rodzaj "wstecznej regresji"? Undula - ja również piszę
pracę o Mistrzu - chętnie wymienie się z Tobą refleksjami.
Teoretycznie powinienem już kończyć - we wtorek muszę
zaprezentować na seminarium III rozdział. Ale coś mi się wydaje,
że będę miał z tym problem.

Pozdrawiam Was,
Paweł