Czy to już wszystko?

Ada Cytryna

to Bruno Schulz
Książek nie widziałam i nie mam.
Za to mam pytanie, czy tak grupa została stowrzona tylko w tym celu,
czy może pojawi się tu coś więcej?

kapel...@gmail.com

to Bruno Schulz
Grupy dyskusyjne GOOGLE sa w fazie testów, wiec niestety wielkiego
pola do popisu na razie nie ma. Czekam na nowych uzytkowników, im
wiecej osób sie pojawi, tym lepiej, wówczas mozna zaczac
wymieniac sie informacjami i wrazeniami po przeczytaniu, czy tez
obejrzeniu dziel Schulza. Jak tu trafilas, tak w ogóle?

Ada Cytryna

to Bruno Schulz
szukalam polskojezycznych grup o tematyce zwiazanej z literatura. A
ze Schulz (choc bardziej ajko rysownik) nie jest mi obcy, to
zajrzalam :) Nie moge powiedziec, zebym wiedziala na jego temat
cos sczególnego, chyba raczej szukam informacji, niz chce sie nimi
dzielic. Poza tym zainspirowales mnie Kapeluszu do stworzenia
wlasnej grupy (która chwilowo mocno kuleje...)