powitanie

1 view

steppenwolf

to Bruno Schulz
Witam
Mam na imie Marta i jestem nowym czlonkiem tej grupy. Moje
zainteresowanie tworczoscia Brunona Schulza zaczelo sie od fasacynacji
jego ilustracjami. Szczegolnie zaintrygowaly mnie ilustracje: "Czytanie
ksiegi" oraz "Porwany przez wiatr". Dopiero potem zapoznalam sie z
niezwykla proza Schulza.
Widze, ze podobno aktywnosc jest niska;) Moze oglosic w ksiedze gosci
na stronie brunoschulz.org.pl powstanie tej grupy?Co o tym sadzicie?
Pozdrawiam
Marta

kapelusznik

to Bruno-...@googlegroups.com
> [...]
> jego ilustracjami. Szczegolnie zaintrygowaly mnie ilustracje: "Czytanie
> ksiegi" oraz "Porwany przez wiatr". Dopiero potem zapoznalam sie z

Witaj! To ciekawe, co piszesz, bo zwykle Schulza poznaje się od strony
pisarstwa, tym bardziej, ze jest to lektura w szkole sredniej -
niestety traktowana po macoszemu.

> Widze, ze podobno aktywnosc jest niska;) Moze oglosic w ksiedze gosci
> na stronie brunoschulz.org.pl powstanie tej grupy?Co o tym sadzicie?

Masz calkowita racje, dziwne, ze nie pomyslalem o tym wczesniej.
Branislave Stojanovic, włascicielke brunoschulz.org znam od jakiegos
czasu, byla uczestnikiem angielskojezycznej grupy dyskusyjnej o
Schulzu. Zaraz do niej napisze.
:)

--
---
Kapelusznik.

steppenwolf

to Bruno Schulz
"Witaj! To ciekawe, co piszesz, bo zwykle Schulza poznaje sie od

strony
pisarstwa, tym bardziej, ze jest to lektura w szkole sredniej -
niestety traktowana po macoszemu".

No wlasnie:) U mnie w ogolniaku nauczyciel o Schulzu napomknal w jednym
zdaniu...Tak sie nad tym zastanawialam-moze o prostu nauczyciele boja
sie omawiac proze Schulza? Ale Gombrowicza to juz sie nie boja? Ciezki
orzech do zgryzienia:)

steppenwolf

Nusik

to Bruno Schulz
a znasz tworczosc Alfreda kubina?? Podobienstwo do grafik
schulza nie tylko w temacie .Przejzy ten album. ja go nie mam
ale zapamietalam kilka grafik . m.in taka zatytulowana
Ojciec i syn. piorunujace wrazenie i takiz sam talent jak
schulza tylko germanski Geniusz w rece dodatkowo .