Memperkenalkan Diri

GARENA AOV

to blank...@googlegroups.com
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera.

Tuan/Puan

Perkara : Mendaftar Diri Menjadi Tim Infrastruktur

Merujuk perkara di atas saya Muhammad Irfan Syazwan bin NorSany ingin memohon menjadi Tim Infrastruktur BlankOn.

Saya juga ingin menyatakan minat dan hasrat menjadi Tim Infrastruktur.Saya juga sudah cukup 3 syarat iatu mempunyai internet yang kuat,kemampuan yang kuat dan juga kekonistenan yang mantap.

Saya boleh dihubungi melalui emel bagi sebarang penjelasan dan maklum balas daripada pihak Tuan/Puan.

Kerjasama serta keprihatinan pihak Tuan/Puan amatlah saya hargai

Sekian, Terima Kasih