Tyrimas

Bernadeta Navickaitė

to Agile Lietuva
Sveiki visi,

Esu Scrum Master Bernadeta Nikrevičė, kuri tuo pačiu metu studijuoja  Kauno Technologijos Universiteto, Ekonimikos ir verslo fakulteto, Inovacijų valdymo ir antreprenerystės magistro programos antrame kurse.

Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą, kuriuo siekiama nustatyti, kaip Agile metodų taikymas lemia projektų sėkmę skirtingo inovatyvumo projektuose

Siekiant tai įvertinti, labai prašau JŪSŲ VISŲ pagalbos užpildant šį klausimyną ir paraginant savo kolegas, dirbančius IT sektoriuje pagal Agile Scrum principus -> https://www.surveymonkey.com/r/ZGCCSCP

Atsidėkodama už pagalbą, su visais respondentais, kurie pageidauja, pasidalinsiu apibendrintais tyrimo rezultatais.

Jei kils bet kokių klausimų, drąsiai kreipkitės į mane bet kokiu paros metu. :)