*** La Konferenco de la Akademio estas spektebla per Jutubo

François LO JACOMO

to ade-oficial...@googlegroups.com, Ĝenerala Listo de la Akademio

OFICIALAJ INFORMOJ

Numero 36

KONFERENCO  DE  LA  AKADEMIO

La 14an kaj 15an de Decembro 2021, okaze de la Zamenhof-festo, Akademianoj prezentis per Zoom konferencon pri diversaj temoj interesantaj kaj la Akademion kaj la ĝeneralan publikon, inaŭgurante novan kontakton inter nia Institucio kaj la Esperantistaro. Partoprenis sesdeko da spektantoj. La prelegoj estas spekteblaj per Jutubo:

Prelegoj de la unua tago:   https://youtu.be/IaajGDIkqO8

Prelegoj de la dua tagohttps://youtu.be/kVdvd1zPBII

Krome, ĉiu prelego estas spektebla kiel aparta filmeto:

           Probal Dasgupta: Ebloj kaj malebloj en la emfaza ripetado de afiksoj Esperantaj   https://youtu.be/FFoDz82OJPM

           Sergio Pokrovskij: Maltrafoj (Kiojn mi volis sed ne sukcesis fari en la Akademio)   https://youtu.be/j5KD_1zQQXE

           Javier Alcalde: Socia historio de Esperanto. Kial? Kiel? Kien?   https://youtu.be/tEdEJc2uPIA

           Grant Goodall: Schleyer kaj Zamenhof kiel lingvokreantoj: substantiva morfologio en Volapük kaj Esperanto  https://youtu.be/XNEieu9ENPE

           François Lo Jacomo: Ĉu modernigi la Akademion?   https://youtu.be/ZSZ-IuswiTA

           Aleksandro Shlafer: Kiel la Akademio kontribuu al Vikipedio?   https://youtu.be/vADvBhcIeQU

           Cyril Robert Brosch: La Konsultejo de la Akademio   https://youtu.be/SOWIKydtyWQ

           Bertilo Wennergren: La nun okazanta revizio de PIV, en kiu partoprenas pluraj Akademianoj   https://youtu.be/wg6_oBuq29g

           Carlo Minnaja: Proklamo de la Laŭro de la Akademio 2021   https://youtu.be/Z7oPh1-jSvk

La laŭron de la Akademio ricevis Mikaelo Bronŝtejn pro sia verko: Mi stelojn jungis al revado.

La Estraro de la Akademio : Probal Dasgupta, prezidanto. Brian Moon, vicprezidanto. Otto Prytz, vicprezidanto, François Lo Jacomo, sekretario.

sekretario Akademio

to ade-oficial...@googlegroups.com, Ĝenerala Listo de la Akademio

Karaj samideanoj,

Ĵus mi sendis la ĉi-suban oficialan informilon, sed el mia persona adreso kaj mi forgesis la alkroĉaĵon, pardonu (ĝi enhavas la saman tekston, tamen kun la logobildo). La sama teksto troviĝas krome en nia retejo.

Kun sinceraj bondeziroj al ĉiuj por la nova jaro,

François LO JACOMO

Sekretario de la Akademio

--

La 10/01/2022 10:46, « François LO JACOMO » <fran...@lojacomo.eu> skribis:

Oficialaj informoj 36 - Konferenco de la Akademio.pdf