Лист від редактора журналу <<Дім і Сім'я>>

1 view

Association of Ukrainians in Republic of Ireland (AURI)

to Association of Ukrainians in Republic of Ireland
До уваги усых зацыкавлених...

Доброго дня, шановні панове
Прошу Вас звернути увагу на наш український журнал <<Дім і Сім'я>>!
Журнал щасливої родини <<Дім і Сім'я>> - ваш вірний друг і порадник у
питаннях психології, виховання дітей, сімейного бюджету, домашнього
господарювання.
Тут є цікаві розповіді про українські традиції, історію та культуру,
інформація про здоров'я і красу, кулінарні рецепти для дорослих і
дітей.
Для малечі - конкурсии і розмальовки, постійно друкуються уроки
логопеда.
Мамам сподобаються викройки сучасного та традиційного українського
одягу і аксесуарів, а також схеми вишивання, а татусі отримають
професійні консультації різних фахівців, різноманітні ідеї та цікавий
відпочинок.
Ви також дізнаєтесь ще більше про світ, який вас оточує, відкриєте для
себе глибини рідної історії, наших традицій та культури, станете
учасником багатьох подій та сьогочасних наукових вікриттів,
збагатитесь інформацією як зберегти духовне і фізичне здоров'я,
убезпечити від негативних впливів своє приватне життя, виховати
здоровими і розумними дітей, навчить готувати смачні українські
страви.
Вам відкриються секрети рукоділля та інші нехитрі таємниці наших
предків, які зроблять Ваш дім затишним, життя - гармонійним.

Ласкаво прошу переглянути декілька екземплярів за 2011 рік, для
знайомства:
http://dds.com.ua/pdf/DS_2011-4_72.pdf
http://dds.com.ua/pdf/DS_2011-5_72.pdf
http://dds.com.ua/pdf/DS_2011-6_72.pdf
http://dds.com.ua/pdf/DS_2011-7_72.pdf
http://dds.com.ua/pdf/DS_2011-8_72.pdf

Сподіваюся, що він принесе доречні поради, радість та затишок у Ваш
Дім та Вашу Родину.
Будьте здорові та щасливі!

З найкращими побажаннями Біленька Світлана,
головний редактор журналу <<Дім і Сім'я>>
З питань передплати, покращення та підтримки видання просимо
звертатися до редакції.
Запрошуємо до співпраці авторів, розповсюджувачів.
тел. + 380 44 501-48-22 , 067 238-11-67, www.dds.com.ua,
ma...@dds.com.ua