αναλυτικότερα για την ανάλυση

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ

to analysh...@googlegroups.com
γειά σας και από εμένα και συγχαρητήρια(μάλλον σε όλους!!)
βάση οδηγιών από την κυρία Πούλου λοιπόν
οι επιλογές που έχουμε για να κάνουμε τα prive  μας είναι:
Πέμπτες 17:00(περίπου μπορεί και λίγο νωρίτερα) με.....19:00??!!?
Σάββατα 14:00 με 16:00(κάθε Σάββατο ,όχι ένα πάρα ένα όπως τα κανονικά φροντιστηριακά)

οποιαδήποτε άλλη μέρα και ώρα θα είναι εξαιρετικά δύσκολη για την κυρία Πούλου,
η οποία όμως παρόλαυτα, περιμένει να δει πόσο μας βολεύουν αυτές οι επιλογές.

παρακαλώ δηλώστε την προτίμηση σας...

Και για όσους δεν χρωστάνε Ανάλυση ΙΙ(μπράβο σας!!)
και δεν θέλουν να λαμβάνουν σχετικά mails,
πηγαίνετε :

επιλέξτε το όνομα σας και από «ορισμός τύπου ιδιότητας μέλους»
επιλέξτε «διαγραφή ιδιότητας μέλους» και ΟΚ

ευχαριστώ

Stelios Ploumis

to analysh...@googlegroups.com
Κανένα πρόβλημα και για τις 2 μέρες απο εμένα....

SEP

2012/3/16 ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ <geri...@hotmail.com>

--
Stelios E. Ploumis
Student at University of Piraeus Department of Informatics

Demi Πιοτογιαννάκη

to analysh...@googlegroups.com
Θα με βόλευε Σάββατο 2-4 !!

Ευχαριστώ πολύ,
Δήμητρα

Date: Fri, 16 Mar 2012 18:35:09 +0200
Subject: Re: αναλυτικότερα για την ανάλυση
From: splo...@gmail.com
To: analysh...@googlegroups.com

Evangelos Zissimatos

to analysh...@googlegroups.com
Και μένα θα με βόλευε 2-4 Σάββατο!

kwstas karavezis

to analysh...@googlegroups.com
Algebra II xrwstaei kanenas paidia i mono analysi eiste?

Ραφαήλ Τσαντήλας

to analysh...@googlegroups.com
Για μένα καλύτερα Σάββατο 2-4!

Μαρία Γαλάνη

to analysh...@googlegroups.com
Πέμπτες καλύτερα, μήπως και γλιτώναμε τα Σάββατα!!!!!!!!!!

danay damianaky

to analysh...@googlegroups.com
μπορω και τις 2 μερες!

Date: Fri, 16 Mar 2012 22:31:55 +0200

antonis

to analysh...@googlegroups.com
Και εγώ είμαι διαθέσιμος και τις δύο μέρες.

--
Αντώνης Κουζούπης
Antonis Kouzoupis

George Satravelas

to ANALYSH...@googlegroups.com, analysh...@googlegroups.com
Πέμπτες δεν βολεύει, έχω ισπανικά. Τα σάββατα είναι οκ!

stellatr

to ANALYSH...@googlegroups.com, analysh...@googlegroups.com
Καλησπέρα...!!!! Κι εγώ μπορώ και τις 2 μέρες...

Alexander Alexandridis

to analysh...@googlegroups.com
Kalispera. Ki apo tin meria moy eimai ok kai gia tis dyo meres.

Aggeliki Zafeiropoulou

to ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕ Κ.ΠΟΥΛΟΥ
Egw xrostao kai grammiki algebra...

On Mar 16, 7:31 pm, kwstas karavezis <karaveziskws...@gmail.com>
wrote:

> Algebra II xrwstaei kanenas paidia i mono analysi eiste?
>
> Στις 16 Μαρτίου 2012 7:02 μ.μ., ο χρήστης Evangelos Zissimatos <

> zissimat...@gmail.com> έγραψε:

Stratos Gotzilas

to analysh...@googlegroups.com
Πέμπτη