گزارش جلسه ی سوم

8 views
Skip to first unread message

Makan Tayebi

unread,
Mar 11, 2013, 4:51:41 PM3/11/13
to 88c...@googlegroups.com
سلام به همگی.
امروز ساعت 4:30 تا 7:00 جلسه گذاشتیم برای برنامه ریزی جشن.

آقای مزرعه با کمک خانم تاتاری و خانم نمازی زواره و خانم رزازی مراحل نهایی گرفتن سالن رو طی کردن و توی این یکی دو روز باید اوکی شه. اما همچنان یه سری سختگیری هایی برای برگذاری انجام خواهند داد که با چک و چونه باید راهمون رو باز کنیم.
مثلا برای اجرای موسیقی زنده با ساز، شاید مخالفت کنن.

این از سالن.

نکته ی مهم : صحبت هایی که توی جلسه می شه با موافقت کسانی هست که تونستن توی جلسه شرکت کنن و راه بهتری برای تصمیم گیری هایی از این قبیل سراغ نداریم.

اما توی این جلسه برنامه های زنده ی جشن هم با دقت بیشتری مشخص شدند:
  • تلاوت قرآن
  • سرود
  • یه سخنرانی احساسات برانگیز و پر شور، (کلا گریه دار :دی )
  • اجرای موسیقی زنده،     پیشنهادها::::  صدای محمد مزرعه، سنتور (سیاوش آسا)، ویولن (آزاده فرشاد)، گیتار (یاسمین مرادی ، محمد اکبری)، سازدهنی(بهداد بخشی)، پیانو(مهدی موسوی، علیرضا شفائی)، دف(ماکان طیبی))
  • عکس دسته جمعی
  • اسم تک تک بچه ها خوانده بشه و هنگامی که میان بالا که لوحشون رو بگیرن دربارشون صحبت می شه.
  • عکس تکی و خانوادگی با لباس فارغ التحصیلی (می تونه موقع ورود، موقع خروج، یا حین جشن انجام بشه)
  • مسابقه ی حدس زدن اینکه این عکس کودکی کدامیک از بچه ها هست.
  • مسابقات دیگه.
  • پخش کلیپ های کمدی ساخت بچه ها.

حالا برای اینکه این برنامه ها رو انجام بدیم، یه سری کار باید انجام بشه قبل از جشن، که لیستش در ادامه نوشته شده، و توی جلسه هر کاری رو به یه نفر واگذار کردیم.
دقت داشته باشین بعضی از کسانی که یه کاری بشون محول شد هنوز روحشون هم خبر نداره،  و صرفا نظر جمع بود. اگر دوست ندارین یه کاری به شما محول بشه، یا فرصت نمی کنید و کار سنگینی هست، اما اون کار به شما داده شده، ناراحت نشین، اگر نخواستین فقط کافیه بگید. (به من و ایمان بگید، تا اینکه مسئولیت اون کار رو برداریم از روی دوش شما و دنبال داوطلب بگردیم)
اما اگر دوست دارید برای یه کاری، مسئولیت بپذیرید، اما به شما اون داده نشده، حتما به اون کسی که فعلا مسئولش هست بگید، که شما هم توی اون بخش کمک کنید و فعالیت کنید.
دقت کنین که توی یه جلسه ی دو ساعته تقسیم وظایف کار آسونی نبود. و ایده آل اش اینه که هر کسی یه گوشی ای از کار رو بگیره.

مطمئنم هــــــــــمــــــه هم خوشحال می شن از اینکه هر چه بیشتر بچه ها بیان و کمک کنن و دور هم کار رو جلو ببریم.
 (اما در این مورد که به یه گروهی اضافه شدید، نمی خواد به من یا ایمان بگید. ما از طریق همونی که از قبل می دونیم مسئول بوده، کار رو پیگیری می کنیم) 

در کل باید با هم کنار بیایم و متمدنانه هم کنار بیایم و ببخشیم. اصلا خوب نیست که نتونیم سر یه کار با هم کنار بیایم، یا کاری روی زمین بمونه، و یا یه کاری، موازی کاری بشه و تناقض توش به وجود بیاد.

اینها رو گفتم، برای اینکه منم دوست دارم کنار هم کارها رو در حداکثر هارمونی پیش ببریم.

حالا مسئولیت ها و وظایفی که برای جشن بالا باید انجام بشه: 
  • مسئولیت پیگیری این که کارها از زمان انجام خودشون عقب نیفتن (ماکان طیبی،ایمان زعیم)
دوستان اگر بپیچونید مسئولیت نگهداری از یقه ی شما رو بر عهده می گیریم :دی
  • چاپ لوح (حداکثر قیمت برای لوح و قاب: 10 هزار تومان) (علی ریاحی پور)

  • ساخت کلیپ کمدی و گرفتن مجوز پخششون از مرکز تحقیقات (پیشنهاد جدید و جالب: دوربین مخفی)  (احمد درکی، فردین رجبی)
استادا که شما دو تنید :)) فقط سعی کنین بهترین موقع برای چک و چونه های اجرای زنده و پخش کلیپ رو با مسئولین مرکز تحقیقات پیدا کنید. شاید همین فردا بهترین موقع باشه. (جنگ اول به از صلح آخر.)
  • تعیین دموکراتیک مجری (اشکان یوسف پور)
مسئول این کار یه طوری همه کاندیدا های احتمالی رو در بیاره(مخصوصا از غیر 8 ای ها) بعد توی همون سایتی که برای "ترین" ها طراحی می شه، بچه ها بیان و به مجری محبوبشون رای بدن :دی
  • سایت "ترین" ها و پیگیری رای گیری ها و عضو شدن بچه ها (اشکان یوسف پور)
مسئول این کار دقت داشته باشد که باید سعی کند حداکثر تعداد ممکن در سایت ثبت نام بکنن و این مسولیت ایشون هست.

. و کارکرد این سایت هم (در حالت ایده آل) اینگونه باشه که افراد یک ترین رو پست می کنن روی سایت، و کاندیدا ها شون رو هم اعلام می کنن. خود اون کاندیدا ها از اینکه اسمشون اونجا بیاد باید اجازه بدن، و سپس اگه اجازه دادن، بچه ها به اون "ترین" رای می دن.
مثلا علی ریاحی پور پست می کنه  "بدقول ترین" کیه؟ و من و آقای ایکس و ایگرگ رو کاندیدا می کنه.
من و آقای ایکس و آقای ایگرگ تایید می کنیم که راضی هستیم که کاندیدای بدقول ترین باشیم، سپس بچه ها به یک از ما سه تا رای می دن. اگر راضی نباشیم که این رای گیری انجام بشه، خوب نمی شه دیگه.
  • دعوتنامه اساتید (فردین رجبی، آزاده فرشاد)

  • طراحی و چاپ دعوتنامه دانشجو ها و خانواده ها ( فردین رجبی، آزاده فرشاد)
تمام تصمیمات لازم در این زمینه رو اتخاذ بفرمایید. اعم از اینکه روی پوست آهو دعوتنامه چاپ می کنین یا به صورت ایمیل، یا کاغذش طراحی می شه یا خریداری می شه؟ یا هر تصمیم دیگری،... طبیعتا می تونید کمک هم بگیرید از بقیه دیگه :دی

  • مدیریت کارهای مسابقات زنده (صدف مظفری)
پیشنهادات مختلف رو می تونید جامه ی عمل بپوشونید. بخش مالی اش رو هم یه گوشه ای در نظر داشته باشین که گرون نشه. و مسلما هر کاری که می کنین سعی کنین با زمان بندی دقیقه ای جشن هماهنگ کنین :دی
  • ساخت مجله (محتوای پیشنهادی: "ترین"ها، مصاحبه با بچه ها، تصمیمات بچه ها برای 10 سال دیگه ...، خاطرات بچه ها از زبانشون، آلبوم عکس های دسته جمعی...، مصاحبه با اساتید و ... ) (هومن حبیبی، سارا کریمی، مسعود وفابخش، سعید کاملی، ایمان زعیم، نرجس کهندانی، فرزانه ابوالقاسمی)

  • مسئولیت هماهنگی پروژکتور حین جشن (یکی از سال پایینی ها به صورت زنده و یک هشتی هم هماهنگی های لازم رو از قبل انجام داده. برای این کار داوطلب شیم الان.)
یک نرم افزار ساده هم مانند windows media center در نظر داشته باشیم، توی کنفرانس E-learning خیلی به من کمک کرد. ضمنا باید چند روز قبل تمرین داشته باشه این کسی که پای پروژکتور می شینه.
  • تعیین زمانبندی جشن، دقیقه به دقیقه. (سعید حجتی، مسعود وفابخش، هومن حبیبی)

  • تزئینات (مهناز نمازی زواره، فائزه کلانتری)

  • مسئولیت مالی (مرجان مودی - محمد مزرعه)
در جریان جزئیات وضعیت فعلی مالی قرارتون می دم :)
  • تدوین متن احساسی و نحوه خواندنش (سعید حجتی، سارا کریمی، ماکان طیبی)
پذیرای ایده ها و متون و جملات هستیم :)
  • مسئولیت اجاره ی لباس (سارا کریمی، آزاده فرشاد، علی خوشرو)
دقت کنین که اینکه چند نفر می یان و چطوری با قیمت کمتری قرارداد ببندین و اینکه به موقع برسه دست بچه ها همه اش تحت این عنوان، مسئولیت این تیم هست.
  • مسئولیت آمادگی تیم اجرای موسیقی زنده و هماهنگی تا اجرا (بهداد بخشی ناطق)

  • برنامه ریزی عکس های خانوادگی و تکی هنگام جشن. (همین الان به ذهنم رسید. هیچ کس مسئول نیست هنوز. داوطلب شیم :دی)
این شخص شخیصی که مسئول این کار می شه باید از قبل هماهنگ کنه که کیا، کی نوبت عکس تکی شون هست. 
یه زمانبندی ای درست کنه که به برنامه های اصلی جشن صدمه نزنه.
 و یه دوربین به صورت جدا آماده ی این کار باشه همیشه...
و یه زمان خالی هم باشه که کسانی که دوست دارن دو تایی یا چند تایی عکس بگیرن برن با هم عکس بگیرن،...
بعد با توجه به این که خود شخیصش هم هشتیه و فارغ التحصیل ئه، از برنامه است، یه سال پایینی رو مسئول کنه تا این برنامه رو پیاده کنه. و خودش از جشن لذت ببره :دی


امیدوارم همه چی کامل پیش بره تا هر چه خاطره انگیز تر بشه.

Sarah Eslami

unread,
Mar 11, 2013, 5:16:57 PM3/11/13
to Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com

man mitunam akkasio moteghabbel sham :)
doorbin ham ba khodam
2013/3/12 Makan Tayebi <makan....@gmail.com>

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "88ceit" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به 88ceit و unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 

Makan Tayebi

unread,
Mar 11, 2013, 5:19:16 PM3/11/13
to Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
بسیار عالی :دی
یه نکته ای فقط: اگه بخوای خودت عکاسی کنی زیاد تو جشن به کار دیگه ای نمی رسی ...

برای نوازندگی هم اگه دوست داشتی یه سری به بهداد بزن :دی

Sarah Eslami

unread,
Mar 11, 2013, 5:22:59 PM3/11/13
to Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com
khob yani ki  akkasi bokone? :D 
az biroon biarim ke baiad kharjesho bedim, yani be hazineha ezafe mishe baz...iradi nadare?
kase dge ham bekhad in karo kone ke unam ziad tu jashn be kare dge nemirese :)
mishe chan nafarash kard vali, yani asan tak nafare javab nemide

2013/3/12 Makan Tayebi <makan....@gmail.com>

Makan Tayebi

unread,
Mar 11, 2013, 5:31:13 PM3/11/13
to Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com

​راستش کاری که سال بالایی ها کردن این بود که چند نفر از بچه های ما رو که خودشون هم دوست داشتن، ازشون کمک گرفتن. مثلا اشکان یوسفپور یا احمد اگر اشتباه نکنم.

بعد یه خوبی که داره اینه که برای سال پایینی ها هم یه تجربه ای می شه...

Iman Zaeem

unread,
Mar 11, 2013, 8:20:52 PM3/11/13
to Makan Tayebi, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com

سلام
تشکر از کسانی که لطف کردن و اومدن و یا به هر دلیلی نتونستن بیان
درباره جلسه بعدیمون هم احتمالا شنبه هفته دوم دانشگاه در سال نو برگزار شه. فکر کنم میفته ۲۴ فروردین عصر
یه تشکر ویزه هم از ماکان که نوشت و عکسش رو ناقص گرفت و دانلود کرد و گشت و آنگاه تحلیل کرد و تایپ کرد و تایپ کرد و افزود و پست کرد
مرسی
عید همه هم فعلا مبارک

On Mar 12, 2013 1:01 AM, "Makan Tayebi" <makan....@gmail.com> wrote:

​راستش کاری که سال بالایی ها کردن این بود که چند نفر از بچه های ما رو که خودشون هم دوست داشتن، ازشون کمک گرفتن. مثلا اشکان یوسفپور یا احمد اگر اشتباه نکنم.

بعد یه خوبی که داره اینه که برای سال پایینی ها هم یه تجربه ای می شه...

--

Masoud Vafabakhsh

unread,
Mar 11, 2013, 8:50:10 PM3/11/13
to Makan Tayebi, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
با تشکر و خسته نباشید خدمت همه دوستان
با توجه به اینکه وضعیت من معلوم نیست و دوست هم ندارم کاری که مسئولش
میشم نیمه کاره بمونه، اگر این مسئولیتها رو از دوش من بردارید متشکر
میشم
جدن دوست داشتم که کمک کنم ولی خب امکانش مهیا نیست
شرمنده همه دوستان هستم من، ببخشید دیگه

Makan Tayebi

unread,
Mar 12, 2013, 1:00:22 AM3/12/13
to Masoud Vafabakhsh, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
مسعود جان اوکیه :دی
نوکرم ایمان.
وا خاک به سرم! برگزاری رو اشتباه نوشتم :دی

saeed kameli

unread,
Mar 12, 2013, 2:21:37 AM3/12/13
to Makan Tayebi, Masoud Vafabakhsh, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
به نظرم حالا که تسک ها و مسئولین هر تسک مشخص شد اولا زودتر شروع بشه پیگیری و انجامشون تا فرصت عید از دست نره و ثانیا از طرف ایمان و ماکان هم پیگیری کلی زودتر صورت بگیره  و همین طور اگه فضولی نباشه ماکان و ایمان در مورد یه سری کارا که احتمالا طول بکشه قبل عید یک پیگیری کلی انجام بدن. البته تاکید میکنم فعالیت هایی که به زمان زیادی نیاز داره.
مثلا مثلا بگن گروه ایکس، شما که کارات زیاده، خوب بفرما بگو برنامت چیه. چی کارا رو چه زمانی میخواید انجام بدید. تقسیم وظایف کردید. مشخصه توی گروهتون کی مسئول چه کاریه و ...
(به طور به خصوص در مورد قسمت مجله که توش هستم فکر میکنم آماده شدنش به زمان زیادی نیاز داره که میشه از فرصت عید استفاده خوبی کرد.)
عید همگی هم مبارک

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 3:14:15 AM3/12/13
to saeed kameli, Makan Tayebi, Masoud Vafabakhsh, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
یک نکته ای رو من یاداوری کنم فقط ماکان،
در مورد تعیین مجری که گفتی،
مسئول این کار یه طوری همه کاندیدا های احتمالی رو در بیاره(مخصوصا از غیر 8 ای ها) بعد توی همون سایتی که برای "ترین" ها طراحی می شه، بچه ها بیان و به مجری محبوبشون رای بدن :دی

باید بگم، تو جلسه تصمیم بر این شد که کارهای از این قبیل جشن pure 8i باشه.(مثل مجری و بچه های موسیقی و ...)
اینه که گزینه های غیر ۸۸ای کنار میرن.


2013/3/12 saeed kameli <kameli...@gmail.com>

--

Sara Karimi

unread,
Mar 12, 2013, 5:06:02 AM3/12/13
to Saeed Hojjati, saeed kameli, Makan Tayebi, Masoud Vafabakhsh, Sarah Eslami, 88c...@googlegroups.com
با سعید درباره مجری موافقم

Sepideh Aghamolaei

unread,
Mar 12, 2013, 5:44:09 AM3/12/13
to 88c...@googlegroups.com
من می تونم مطالب افراد رو جمع کنم که متن سخنرانی گریه دار! رو تهیه کنیم.
برای مسابقات هم یه عده داوطلب می خوایم که همه ی بچه ها ندونن که مسابقه دقیقا چجوریه و هیجان بره بالا! البته من می تونم توی این هم کمک کنم.

omid kianifar

unread,
Mar 12, 2013, 6:42:55 AM3/12/13
to Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
کافیه از وضعیت اتاق گیم یه کم صحبت کنید که توی این 2 سال چه سختی هایی کشیدیم(اعم از بلایای طبیعی و غیرطبیعی)، سخنرانی گریه دار میشه :))))


2013/3/12 Sepideh Aghamolaei <sepi...@gmail.com>
من می تونم مطالب افراد رو جمع کنم که متن سخنرانی گریه دار! رو تهیه کنیم.
برای مسابقات هم یه عده داوطلب می خوایم که همه ی بچه ها ندونن که مسابقه دقیقا چجوریه و هیجان بره بالا! البته من می تونم توی این هم کمک کنم.

--

saeed kameli

unread,
Mar 12, 2013, 6:51:35 AM3/12/13
to Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
در مورد حرفی که سعید میگه البته به نظرم نمیشه خیلی pure بود. مثلا عکاس. اما مجری خیلی بد نیستش هشتی باشه.
چون دیده میشه. کلا در طول زمان جشن (اون چند ساعت خاص) کارایی رو به غیر 8 ها بدیم که خیلی پشت صحنست

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 7:33:15 AM3/12/13
to saeed kameli, Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
سعید جان در جلسه صحبت این ها انجام شد. کارای فرعی رو میتونیم به غیر ۸ایها بسپاریم، ولی کارهای اصلی رو نه.


2013/3/12 saeed kameli <kameli...@gmail.com>
در مورد حرفی که سعید میگه البته به نظرم نمیشه خیلی pure بود. مثلا عکاس. اما مجری خیلی بد نیستش هشتی باشه.
چون دیده میشه. کلا در طول زمان جشن (اون چند ساعت خاص) کارایی رو به غیر 8 ها بدیم که خیلی پشت صحنست

--

maryam tatari

unread,
Mar 12, 2013, 9:49:55 AM3/12/13
to Saeed Hojjati, saeed kameli, Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
سلام!
من همین الان علاقه ام رو به حضور در قسمت مجله ابراز میدارم!:دی

Makan Tayebi

unread,
Mar 12, 2013, 10:06:59 AM3/12/13
to Saeed Hojjati, saeed kameli, Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
به هر حال هشتی ها خودشون با لباس فارغ التحصیلی ظاهر می شن، و مجری شدنشون اول به نظرم غیر منطقی اومد.

برای همین نظر من این بود که گزینه های غیر هشتی هم بگذاریم، اگه بچه ها همه مثل سعید فکر می کنن خود به خود اون مجری های غیر هشتی انتخاب نمی شن دیگه...
حالا یوسف پور می دونه دیگه... 

امید: جدی جدی برای این متن گریه دار این حرفت رو در نظر می گیرم شخصا :دی
سپیده: بعدا جلسه بذاریم راجع به این متنه صحبت کنیم...
سعید کاملی: اوکی. حتما. اصلا هم فضولی نیس.

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 12:07:30 PM3/12/13
to Makan Tayebi, saeed kameli, Sepideh Aghamolaei, 88c...@googlegroups.com
ماکان:  کل جشنو که با لباس نیستیم!  من تو جشن هفتیا بودم. فقط واسه عکس و تقریر سوگند نامه ( که به نظرم کار بسیار عبثیه :دی) لباس تنشون بود.


2013/3/12 Makan Tayebi <makan....@gmail.com>

Ashkan Y

unread,
Mar 12, 2013, 3:01:04 PM3/12/13
to Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com
Salam. ba tashakor az makan va baghie doostan va in hame elame amadegi
eyval
manam vazayefi ro ke behem dadid be behtarin shekl anjam khaham dad
dar yeki do morede dg ham ba doostan sohbat mikonam hatman ke beheshoon shakhsan komak konam ;)))

@Saeed hojjati: ray giri mikonim dg, maloom mishe, akhe ma 8i nadarim ke betoone masalan mesle Hadi, Ya Aala mojri gari kone, va inke masalan too jashne 6i ha, Hadi mojri bood ke 7i e. be nazare man ham mojri kheili lazem nist ke 8i bashe, aslan farz kon Hadi ro ham nadashtim, mojri az biroon davat mikardim, mohem ine ke betoone khub ejra kone be nazaram. Hala man khodam OKesh mikonam, mizarim vase raygiri. ;)

@Makan: makan dar morede inke goftam chand ta az asatid ro mitoonam bahashoon sohbat konam o ye kari konam ke sherkat konan, eghdami anjam bedam??
Man ba Dr. Sadeghian, Dr. Bakhshi, Dr. Rahmati va Dr. homayoonpoor kheili OKam, agar khasti begoo ke mokheshoono bezanam ;)

Slideshow ham hablan gofte boodam ke mitoonam besazam kheili khub, agar oonam be nazaretoon be dard mikhore, begid ke man aks ha ro az masoolin jam konam o ye slideshow e khub besazam, ke ya hala dar heyne jashn too background pakhshesh konim, ya inke ba chand ta chize dg writesh konim roo CD bedim be bache ha.

Ba tashakor az vaghti ke dar ekhtiaram gharar dadid.

Ashkan Y

unread,
Mar 12, 2013, 4:02:46 PM3/12/13
to Saeed Hojjati, 88c...@googlegroups.com
akh akh akh, ye idea be saram zad, khastam ba shoma ham dar mioon bezaramesh

parsal 30 ta mored baraye tarin ha dashtim: khoshtip tarin, tike paroon tarin, dars khoon tarin, .....

too har kodoom az ina ham masalan az aval ta sevomesh ro moshakhas mikonim

bad oon vaght be gheir az inke ia ro too majale mizarim, moghe jashn ham yeki yeki mikhoonimesoon, (idea az in ja be bade) bad mesle Oscar o Golden Globe, bache ha khodeshoon tarin ha ro mikhoonan dar kenare mojri. ke vase in kar mishe 2 kar kard:
1- morede aval ke az dovomi ham be nazaram behtar e ine ke tarine entekhab shode vaghti miad roo sen, dar hade 30 sanie sohbati, nokte i, chize jalebi mige, va khodesh tarine badi ro mikhoone
2- vaghti esme tak take bache ha vase daryafte lohe taghdir khoonde mishe, masalan 2 nafar 2 nafar khoonde beshe va oona yek tarin ro entekhab konan
albate morede dovom kheili vaght gir mishe chon ke ham oon 2 nafar sohbat mikonan va ham tarin i ke miad roo sen

be nazaram in harekat khodesh too jashn kheili jazabiat ijad mikone

ba tashakor az tavajohetoon ;)

Fardin

unread,
Mar 12, 2013, 4:26:27 PM3/12/13
to Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Saeed Hojjati

آره، ایده خیلی خوبیه مخصوصا اولی
فقط یه سوالی: بچه ها از قبل میدونن کیا ـ ترین ها ـ هستن؟ اگه ندونن و فقط یه نفر مثل مسئول سایت (اشکان) بدونه خیلی جذابیت خوندن اونا توی جشن توسط نفر قبلی بیشتر میشه
یعنی میگم رای بچه ها توی سایت مشخص نباشه بهتره

Ashkan Y

unread,
Mar 12, 2013, 4:35:34 PM3/12/13
to Fardin, 88c...@googlegroups.com, Saeed Hojjati
are, inam ye idea e kheili khubie.

aslan natayej ro be hich kas nemidim, amma candid a ha mesle hamoon oscar rooye ye kaghaz neveshte mishan, bad harki mikhad tarin ha ro bekhoone, miad roo sen, aval mige ina candid ha hastan, bad ke dare pakato baz kard, barandash ro mige, kheili ham shiko majlesi :D :)

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 4:37:42 PM3/12/13
to Ashkan Y, Fardin, 88c...@googlegroups.com
البته بنده معتنقدم، ریز آرا و تعداد آراء هر کس باید تو سایت مشخص باشه. که تقلب نشه :دی. جدی.


2013/3/13 Ashkan Y <yousefpo...@gmail.com>

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 4:40:52 PM3/12/13
to Ashkan Y, Fardin, 88c...@googlegroups.com
@ashkan: in tasmime inke mojri 8i bashe tasmimi bud ke too jalase gerefte shod.
hala momkene bacheha chon yeki ta alan hamash mojri boode bian too site be hamoon fard ray bedan, dar halike yeki az bachehaye khodemun betune kheyli behtar az un ejra kone.
be nazaram be tasmimi ke too jalase be soorate jamE gerefte shod payband bashim behtare.


2013/3/13 Saeed Hojjati <hojjat...@gmail.com>

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 4:44:30 PM3/12/13
to Ashkan Y, Fardin, 88c...@googlegroups.com
تو جلسه به این جمع بندی رسیدیم که اگرم قراره کمک بگیریم، از بچه های سال پایینی بگیریم، تازه اونم فقط در کارهای اجرایی.


2013/3/13 Saeed Hojjati <hojjat...@gmail.com>

saeed kameli

unread,
Mar 12, 2013, 4:46:35 PM3/12/13
to Saeed Hojjati, Ashkan Y, Fardin, 88c...@googlegroups.com
ایده اشکان یعنی شبیه به اسکار بودن، به نظرم بسیار جالبه.
فقط اولا تعداد منتخبین رو بیشتر کنیم مثلا 5 نفر. ثانیا قبلش خبر بدیم که اون مساله که مطرح شد در جلسه (یه وقت کسی بدش نیاد یا خداقل نخواد جلو خانوادش) باعث ناراحتی کسی نشه

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 4:52:07 PM3/12/13
to saeed kameli, Ashkan Y, Fardin, 88c...@googlegroups.com
اون ایده اسکار هم البته ایده خوبیه که تو جشن ۷ایا هم اجرا شد.


2013/3/13 saeed kameli <kameli...@gmail.com>

Ashkan Y

unread,
Mar 12, 2013, 4:55:46 PM3/12/13
to saeed kameli, Saeed Hojjati, Fardin, 88c...@googlegroups.com
@saeed hojjati: taghalob??? damet garm dg saeed jan....
nemidoonam nazare jam chi boode too jalase, makan mage naboode too jalase?? ishoon goft mitoone hatman 8i nabashe, man az khodam ke nagoftam

@Saeed kameli: man ta jayi ke midoonam tarin ha chize badi toosh nadasht ke masalan kasi bekhad narahat beshe, kollan hame chi khande dar o shad hast ;) albate baz ham too moredi agar salah doonestim mitoonim ghablesh ba khode taraf hamahang konim

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 5:01:29 PM3/12/13
to Ashkan Y, saeed kameli, Fardin, 88c...@googlegroups.com
به هر حال واسه راحت بودن خیال بچه هاست دیگه.
ماکان هم فکرکنم اون تیکه از جلسه رو نبود یا شاید حواسش به صحبت با دیگران بوده یا اینکه یادش رفته.


2013/3/13 Ashkan Y <yousefpo...@gmail.com>

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 5:04:32 PM3/12/13
to Ashkan Y, saeed kameli, Fardin, 88c...@googlegroups.com
با نظر سعید کاملی که همه چیز هماهنگ بشه خیلی موافقم.
گاهی اوقات دلخوری هایی پیش میاد که آدم اصلا انتظارشو نداره...

اشکان: ترین های ۸۷ای چیزای نامناسب هم داشت که ممکنه به طرف بربخوره، مثل سم ترین، یخ ترین و ....
من نمیگم بده ها. ولی خب ممکنه یکی دوست نداشته باشه جلو خانواده اش بهش بگیم سم ترین! به خاطر همین میگم همه چیز هماهنگ بشه بهتره.
به نظرم اینکه دلخوری پیش نیاد می‌ارزه به اینکه هیجان نداشته باشه.


2013/3/13 Saeed Hojjati <hojjat...@gmail.com>

Ashkan Y

unread,
Mar 12, 2013, 5:16:03 PM3/12/13
to Saeed Hojjati, saeed kameli, Fardin, 88c...@googlegroups.com
man be onvane masoole site hameye etelaat ro be tore daghigh dar ekhtiaretoon gharar midam ke motmaen bashin taghalob nashode.

mishe aslan be jaye inke man masoole in kar basham, chand nafar ba ham nezarat konan ke aslan dg harfi toosh nabashe, in tori fekr konam behtare vase rahat boodane khiale bache ha.....

Fardin

unread,
Mar 12, 2013, 6:38:35 PM3/12/13
to Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, saeed kameli, Saeed Hojjati

همین که سایت ترین ها یکی دو تا ناظر داشته باشه کافیه واسه اعتماد بچه ها، نیازی نیست آرا رو همه بچه ها بدونن ( حداقل تا قبل از جشن) واسه همین که هیجانش پایین نیاد میگم

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 6:42:02 PM3/12/13
to Fardin, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, saeed kameli
عمو فردین به نظرم با اونایی که به عنوان گزینه مطرح میشن باید هماهنگ بشه. که بعدا دلخوری ای پیش نیاد. و خب اینجوری دیگه یه عده زیادی در جریان قرار میگیرن و دیگه عملا محرمانه نگه داشتن قضیه تا قبل از جشن کار سختی میشه.


2013/3/13 Fardin <rajabi...@gmail.com>

saeed kameli

unread,
Mar 12, 2013, 6:59:31 PM3/12/13
to Saeed Hojjati, Fardin, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com
اقا من صرفا میگم بگیم اقا شما پنج نفر انتخاب شدید به عنوان فلان ترین. اینکه کدوم به عنوان ترترین هستید میمونه تو جشن بگیم.
هیچ گونه حرفی در مورد این که  اراء رو همه بدونن و اینکه ممکنه تقلب بشه نگفتم. و به نظرم لزومی نداره بگیم یکی دیگه نظارت کنه رو این کار یا همه بدونن چون بی مزه میشه. مگه چیه اقا که اشکان بیاد تقلب کنه. پس لابد باید تو همه موارد بگیم اینو دیگه. چرا فقط تو این قسمت مطرح شده نمیفهمم. اقا گیر ندیم هی الکی سر یه چیز الکی.

Saeed Hojjati

unread,
Mar 12, 2013, 7:35:58 PM3/12/13
to saeed kameli, Fardin, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com
سعید منظور این بود که تو همه مواردی که قراره رای گیری وجود داشته باشه، نظارت هم باشه. که تهش حرف و حدیث توش نره.


2013/3/13 saeed kameli <kameli...@gmail.com>

Iman Zaeem

unread,
Mar 12, 2013, 11:05:40 PM3/12/13
to Saeed Hojjati, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli

سلام
من هم با آقای کاملی موافقم
به نظرم کسی که مسوول هست یه درجه آزادی تو کارش داشته باشه راجت تره و بهتر کارش انجام میشه
البته این حرف اینجور استنباط نشه که راه پیشنهادها رو مسدود کنیم
علاوه بر این مگه به قول ایشون لقب فلانترین آدم برای کسی عزت یا ذلتی درپی داره که نگران غیرواقع بودنش هست؟
قطعا آبروی کسی هم قرار نیست بریزه
ممنون

Sepideh Aghamolaei

unread,
Mar 13, 2013, 4:55:49 AM3/13/13
to Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
نظر بچه ها که وحی نیست که عوض نشه. (اشاره به مجری بودن افراد غیر از 8
ای) ولی اگه گزینه های خوبی داوطلب بشن به اونها می تونیم اولویت بدیم.
برای لو نرفتن ایده ها پیش همه بود که گروه ها رو تشکیل دادیم دیگه الآن
از این قضیه گروه ها استفاده خاصی نمیشه!
بعدم تعدادی که توی گروه هستن از تعدادی که توی جلسات هستند بیشتره! در
نتیجه تصمیماتی به عنوان رای عمومی قابل قبولن که گروه نظرسنجی از همه ی
بچه ها جمع آوری کرده باشه!
یه تقریبی هم از زمانبندی بدید که بر اساس اون برنامه ریزی کنیم.
برنامه ریزی زمان عکس گرفتن هم جزو برنامه ریزی جشن حساب میشه دیگه!
در مورد متن هم معذرت می خوام بدید به گروه مربوطه اش! (نمی دونم چرا
دفعه اولی که خوندم ندیدم ولی اصولا کسی که یه ایده ای رو میده خودش تو
پیاده کردنش هم هست!)
بعدم به نظرم بقیه هم اعلام آمادگی بکنن که همه ی زحمت به عهده ی یه عده
ی خاص که در جلسات شرکت می کنن نباشه و البته مشکلی نداره که مدیریتش با
همونها باشه!
ایده ی اشکان هم خیلی خوبه. (همون اولی هم فکر کنم مشکلی با پیاده سازیش نباشه.)
بعدم اینکه اگر کسی توی کار گروهی دیگه هم نظری داشت بده! کلا هر کی نظر
داشت بده. به هر حال قراره از خرد جمعی استفاده بشه!
گروه ها هم اگه کاری دارن بگن!
از این نظر می گم که آخرش وقت کم میاد بعد الآن هم یه عده دارن نصف
کارهای جشن رو انجام می دن که اون آخر قطعا به مشکل بر می خورن!

Saeed Hojjati

unread,
Mar 13, 2013, 5:13:21 AM3/13/13
to Sepideh Aghamolaei, Iman Zaeem, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
اولا اگر دقت کنیم میبینیم تعداد اونایی که در حال حاضر تو گروپ هستن خیلی کمتر از تعدادی هستش که تو جلسات هستن!!! در مورد سایت نظر سنجی هم باید صبر کنیم ببینیم اونجا هم چنین اتفاقی می افته یا نه.

بعد هم چون جشن فارغ التحصیلی خودمونه و خودمون هم قراره برگزارش کنیم نه یک نهاد، قراره همه تو کارها مشارکت داشته باشن. اینکه بگیم تو مسئول نیستی پس دخالت نکن بی معنیه. لذا کسی بر کسی اولویتی نداره. حتی اگر به عنوان مسئول انتخاب شده باشه.

در مورد لو نرفتن ایده ها هم باید بگم عمده ایده ها مطرح شده و تصویب هم شده.

ایده متن هم ایده جدیدی نبوده و اختصاص به فرد خاصی نداره این ایده. در ورودی های ۸۷ خانم طایفه و در ورودی های ۸۶ آقای جوکار چنین متنی رو آماده و قرائت کردن (قبل از اون هم حتما بوده).



2013/3/13 Sepideh Aghamolaei <sepi...@gmail.com>

Saeed Hojjati

unread,
Mar 13, 2013, 5:17:08 AM3/13/13
to Iman Zaeem, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
ایمان: به همون عللی که گفتم، به نظرم درستش اینه که در نهایت نظر هیچ کس تعیین کننده نباشه (حتی مسئولین) و تصمیم جمع باشه که تعیین کننده است.


2013/3/13 Iman Zaeem <iman....@gmail.com>

Sepideh Aghamolaei

unread,
Mar 13, 2013, 2:06:54 PM3/13/13
to Saeed Hojjati, Iman Zaeem, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
من رو حساب آماری گفتم که 55 نفر عضو گروه بود. (زمان ثبت نام گفتن چرا
اینها ثبت نام نمی کنن.)
کلیت ایده ها منظورم نبود منظورم مثلا نوع مسابقه ها و .. بود که نیاز
دارن زمان بندی مشخص باشه.
سخنرانی فارغ التحصیلی چیزی نیست که ما بخوایم ایده اش رو داده باشیم همه
جای دنیا هست اما ما تا حالا حرفی ازش نزده بودیم و اینکه چیزی که من
منظورم بود و نتونستم بگم چون جلسه با تاخیر شروع شد این بود که بچه ها
فرصتی برای زدن حرفهاشون داشته باشن.
گروه ها هم یا همه ی افراد گروه یا حداقل یک سرپرست گروه باید جوابگو
باشه اگه کاری توی زمینه ای که به عهده گرفته انجام نداده باشه. (این
چیزی که من اینجا می بینم به نظرم یه درصد احتمال عملی شدن نداره که 10
نفر هر کدوم تو 5 تا گروه می خوان کارها رو راه بندازن)
کلیات ایده ها همیشه بوده و هست اما چیزی که مهمه اینه که ما چجوری پیاده
اش می کنیم. در نتیجه من مجددا تاکید روی مشارکت همه ی بچه ها می کنم و
از اونجایی که احتمال داره هزینه ها کم تر از پیش بینی قبلی بشه شاید یه
عده که هنوز ثبت نام نکردن هم بیان و اونها هم بتونن ایده بدن.

Saeed Hojjati

unread,
Mar 13, 2013, 6:21:07 PM3/13/13
to Sepideh Aghamolaei, Iman Zaeem, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
عضویت افراد در گروه ها در اکثر موارد به خواست خودشون بوده و ان شاالله که همه چیز عالی پیش خواهد رفت. جای نگرانی وجود نداره.


2013/3/13 Sepideh Aghamolaei <sepi...@gmail.com>

Iman Zaeem

unread,
Mar 14, 2013, 5:57:43 PM3/14/13
to Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
بله
با وجود این مهم، باز هم اگر کسانی که اسمشون اینجا نیومده و فکر میکنن ( یا حتی فکر نمیکنن) که میتونن کاری رو پیش ببرن لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً بیان با افراد گروهی که میخوان توش فعالیت کنند هماهنگ شن.
امید هست که کارها خوب پیش رود
پیشنهاد اسکار اشکان رو هم الان دیدم
جالبه. مخصوصاً حالت اولیش. البته اگه وقت کافی داشته باشیم
ممنون

2013/3/14 Saeed Hojjati <hojjat...@gmail.com>



--
Seyed Iman Zaeem

maryam tatari

unread,
Mar 15, 2013, 12:45:07 AM3/15/13
to Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli
خب من همچنان آمادگی ام رو برای مجله اعلام میدارم!:))

Makan Tayebi

unread,
Mar 15, 2013, 6:21:17 AM3/15/13
to maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin, saeed kameli

​بنده موضوعیت داشتن تمام مباحث رو زیر سوال می برم :دی
دیگه کم کم بریم سراغ گروه ها و شروع بنماییم  :دی

saeed kameli

unread,
Mar 15, 2013, 8:09:37 AM3/15/13
to Makan Tayebi, maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin
من هم با نطر ماکان موافقت میکنم از دو جهت:
- پیشرفت سریعتر کارها
- عدم مطرح شدن موضوعات بی موضوعیت برای جلوگیری از مطرح شدن این موضوعات (:دی حواسم نبود اول جدی اینو نوشتم گفتم حیفه پاک کنم). برای اینکه همه مباحث بخواد اینجوری مطرح بشه دیگه هیچکی حوصله نمیکنه بخونه

Sepideh Aghamolaei

unread,
Mar 15, 2013, 9:16:42 AM3/15/13
to saeed kameli, Makan Tayebi, maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin
شما که ایده ندادید فقط گفتید ما چرا اعتراض داریم! خب حداقل ما یه چیزی گفتیم!
من که نمی تونم ایده های مسابقه رو اینجا بگم چون خز میشه. چجوری می خوایم جداگانه بحث کنیم؟ یکی یه جایی پیدا کنه که بشه راحت مطلب نوشت و از نظر فیلتر شدن هم مشکل نداشته باشه! می تونیم از وبلاگهای فارسی هم استفاده کنیم. یادمه تو پست های قبلی حرف از یه سایت بود اون چیه کجاست برای چیه میشه از اون استفاده کرد؟

Makan Tayebi

unread,
Mar 15, 2013, 10:41:39 AM3/15/13
to Sepideh Aghamolaei, saeed kameli, maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, Ashkan Y, 88c...@googlegroups.com, Fardin
راه های پیشنهادی ارتباطی:

چت گروهی، چت های دو نفره، گروپ های جی میل و ...

Ed Modo هم  گزینه ی خیلی خوبیه. حتما در نظر بگیرید.

دوستان اگه مثل اشکان کار تنهایی بهشون سپرده شده، خودشون از کسانی که می دونن فرصت دارن و می تونن کمک بخوان. بهتر هم هست خارج از گروپ این کار انجام بشه.


تماس تلفنی یا ملاقات و جلسه حضوری هم گزینه هایی هستن که اگه ممکن باشن بد نیست...

Ashkan Y

unread,
Mar 15, 2013, 12:26:29 PM3/15/13
to Makan Tayebi, Sepideh Aghamolaei, saeed kameli, maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, 88c...@googlegroups.com, Fardin
mamnoon az rahnamayi ;)

2013/3/15 Makan Tayebi <makan....@gmail.com>:
--
www.irdraw.com
www.irdraw.us

Sepideh Aghamolaei

unread,
Mar 15, 2013, 12:32:53 PM3/15/13
to Ashkan Y, Makan Tayebi, saeed kameli, maryam tatari, Iman Zaeem, Saeed Hojjati, 88c...@googlegroups.com, Fardin
یکی ایمیل بچه هایی که مسئول شدن بده من ندارم 
:))

Iman Zaeem

unread,
Mar 15, 2013, 5:11:40 PM3/15/13
to Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, maryam tatari, saeed kameli, Saeed Hojjati, Fardin, 88c...@googlegroups.com, Makan Tayebi

سلام
خانم تاتاری; به روی چشم. با بچه های مجله که احتمالا یکیش خودم هستم هماهنگ شید.
چون در ایام عید امکان ملاقات حضوری وجود نداره ترجیحا کارها با استفاده از ابزارهای مورد نظر آقای طیبی و یا روشهای دیگر مثل همین ایمیلهای گروهی گروه ها کار رو پیگیری کنند. چون انجام خیلی از این کارها به زمان و ایده دادن نیاز دارند پیشنهاد میشه که ایام عید رو از دست ندیم
وگرنه کار به اونور عید میفته و زمان یک هفته ای برای خیلی از کارها مثل همین مجله کم هست.
مضاف بر این پیشنهاد میشود که در هر گروه بین خود افراد یک یا چند نفر مسیول انتخاب کنند که اولا همه افراد گروه با او هماهنگ کنند و از موازیکاری جلوگیری شه ثانیا از بیرون پیگیریش راحت تره و بچه ها هم راحتتر با اون گروه در ارتباط قرار میگیرن
پس لطف کنید توی هر گروه این مبحث براه بیفته و جدای از تعارفات معمول مسیول انتخاب شه. درغیراینصورت معمولا کار فشل میشه
ببخشید دوباره طولانی شد
سعی میکنم دفعه بعد کمتر شه
خدافز

saeed kameli

unread,
Mar 15, 2013, 5:19:22 PM3/15/13
to Iman Zaeem, Sepideh Aghamolaei, Ashkan Y, maryam tatari, Saeed Hojjati, Fardin, 88c...@googlegroups.com, Makan Tayebi
یکی که ایمیلا رو داره به اعضای گروهش بفرسته دیگه.

Iman Zaeem

unread,
Mar 15, 2013, 5:23:25 PM3/15/13
to saeed kameli, Ashkan Y, maryam tatari, Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com, Fardin

فک کنم توی عضوهای گروپ ایمیلشون هم نوشته باشه.
اگه ننوشته بود بگو که فردا برا بچه ها ایمیلا رو بفرستیم

saeed kameli

unread,
Mar 15, 2013, 6:12:32 PM3/15/13
to Iman Zaeem, Ashkan Y, maryam tatari, Saeed Hojjati, Sepideh Aghamolaei, Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com, Fardin
نه ایمیلا نیستش و قاعداتا هم نباید باشه چون ... .

Ashkan Y

unread,
Mar 16, 2013, 5:12:24 PM3/16/13
to Iman Zaeem, Sepideh Aghamolaei, maryam tatari, saeed kameli, Saeed Hojjati, Fardin, 88c...@googlegroups.com, Makan Tayebi
bache ha site ro ta yeki do rooz dg behetoon tahvil midam ;)

daram roosh kar mikonam ;)

Saeed Hojjati

unread,
Mar 16, 2013, 5:17:03 PM3/16/13
to Ashkan Y, Iman Zaeem, Sepideh Aghamolaei, maryam tatari, saeed kameli, Fardin, 88c...@googlegroups.com, Makan Tayebi
مرسی اشکان.


2013/3/17 Ashkan Y <yousefpo...@gmail.com>

Iman Zaeem

unread,
Mar 16, 2013, 7:12:44 PM3/16/13
to Saeed Hojjati, Ashkan Y, maryam tatari, saeed kameli, Sepideh Aghamolaei, Makan Tayebi, 88c...@googlegroups.com, Fardin

سپاس آقای یوسف پور

Iman Zaeem

unread,
Apr 20, 2013, 9:57:03 PM4/20/13
to Saeed Hojjati, maryam tatari, Saeed Kameli, Sepideh Aghamolaei, Fardin, 88c...@googlegroups.com, Makan Tayebi, Ashkan Y

محض یادآوری گروه های اولیه...
تو دلتون بد و بیراه نگید که این مال دو ماه پیشه و ....

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages