မိန္းကေလးမ်ား သတိျပဳရန္(facebook ေပၚမွ ႏုိင္ငံေရးသမားဟု ေျပာဆုိျပီး မိန္းကေလးမ်ားရဲ႕ ဓါတ္ပံုကိုရယူကာ မိုက္မိုက္ရိုင္းရုိင္းစကားမ်ား ေျပာဆုိသူ)

- -

to 7gree...@googlegroups.com

[...]

ဒီပို႔စ္ေလးက က်မရဲ႕ ကိုယ္ေတြ႔ပါ။ က်မကိုယ္တုိင္ၾကံဳခဲ့ရတာမို႔ တျခားေသာ မိန္းကေလးမ်ားကို ကိုယ္ခ်င္းစာ၍ တင္ေပးလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

 http://www.facebook.com/magweman  ဒီ facebook အေကာင့္ ပိုင္ရွင္(Myat Thu Htet)ဟာ မိန္းကေလးအေကာင့္ကို အပ္ကာ ခင္ခ်င္သည္ဟု စကားေျပာ၍ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ကူးယူေလ့ရွိျပီး မိန္းကေလးေတြကို မိုက္မုိက္ရိုင္းရုိင္းေျပာေလ့

ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ က်မလည္း အစတုန္းက မသိလုိ႔ လက္ခံလုိက္မိျပီး ေနာက္က်ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ေအာက္တန္းက်တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြကို ကိုယ္တုိင္ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတယ္။ အေကာင့္ပိုင္ရွင္က သူ႔ကိုယ္သူ ႏုိင္ငံေရးသမားဆုိျပီး (အမွန္ဟုတ္မဟုတ္ က်မ မသိပါ) လုိက္လံေျပာကာ သူ႔ရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြက ႏုိင္ငံေရးသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အဆင့္အတန္းနဲ႔ မတူေလာက္ေအာင္ကို ေအာက္တန္းက်လြန္းပါတယ္။ ဒီအေကာင့္ပိုင္ရွင(Myat Thu Htet)္ဟာ  မေကြးမွာ ေနတယ္တယ္လုိ႔လည္း ေျပာပါတယ္။ က်မ ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္းအ၀ိုင္းထဲမွာလည္း ႏုိင္ငံေရးသမားေတြရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔လိုေတာ့ ေအာက္တန္းက်တဲ့ အလုပ္မ်ိဳး လုပ္တတ္တဲ့သူမ်ိဳးေတာ့ က်မ မေတြ႔ဖူးဘူး။ ႏုိင္ငံေရးသမားဆုိျပီ အျမဲတမ္းဟစ္ေကၽြးကာ လုပ္ရပ္ေတြက ေအာက္တန္းက်လြန္းတာေၾကာင့္ တျခားႏုိင္ငံေရးသမားေတြလည္း ဒီလုိပဲလားလုိ႔ က်မကို လာေမးတဲ့သူေတြေတာင္ ရွိပါတယ္။  ေနာက္ထပ္ က်မ သိရတာကေတာ့ က်မလုိမ်ိဳးပဲ တျခားမိန္းကေလးေတြလည္း ၾကံဳေတြ႔ဖူးတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ က်မလုိ ေစာ္ကားခံရတဲ့ မိန္းကေလးမ်ိဳး ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ရွိေနျပီလဲဆုိတာ က်မလည္း ေသခ်ာေတာ့ မသိႏုိင္ပါ။ က်မလုိ အျဖစ္မ်ိဳး ေနာက္ထပ္မိန္းကေလးေတြ မၾကံဳေတြ႔ေစခ်င္လုိ႔ ဒီပို႔စ္ေလးကို က်မေရးသားလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။  ဓါတ္ပံုကိုေတာ့ သူ႔ facebook အေကာင့္မွာ ေတြ႔တဲ့ပံုကိုပဲ က်မ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။

က်မ စံုစမ္းလုိ႔ရတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ဂ်ီေမးလ္အေကာင့္ပါ myatth...@gmail.com

ဒါကေတာ့ သူရဲ႕ facebook  link ပါ
 http://www.facebook.com/magweman  ဖုိရမ္ထဲရွိ မိန္းကေလးမ်ား က်မလုိ အျဖစ္မ်ိဳးနဲ႔ ကင္းေ၀းႏုိင္ၾကပါေစ