Jeftini polovni brod - samo 500 Eura

Stibra

to International 5o5 Croatia
Polovni brod u Nizozemskoj možete kupiti za samo 500 Eura, samo treba
riješiti transport, brod ima samo kolica, bez prikolice. Ako imate
koga u Nizozemskoj, ili imate vremena gore skočiti sa prikolicom ....

Oglas je na http://www.int505.de/klmarkt.php?ln=1&navid=12
Za početak, sasvim dovoljan brod za učenje ....

Detalji:

Alter: 1979
Hersteller: Parker
Preis: 500

Name: Wilmar Treffers
Email: wilmart...@gmail.com
Tel:
Handy: +31629514330
Fax:
Beschreibung
This is a nice parker number 57xx.

The boat is for sale including:
1 x kevlar main
1 x dacron fock
1 big spinnaker
1 small spinnaker
Spinnakerboom
Topcover 2007
Beachtrailer
Proctor mast
Sheets, good boom vang are 2 years old.

It has no trailer and it needs a new centerboard.

Wilmar Treffers
Alphen aan den Rijn
The Netherlands

sveto ercegović

to 505Cr...@googlegroups.com
interesantno..samo me zanima, u slucaju da se kupi takav brod koliko bi se jos trebalo izdvojit za carinu itd..

kako to funkcionira ?

Stibra

to 505Cr...@googlegroups.com
Ako je brod porijeklom iz EU (nažalost za to treba EUR1 obrazac), onda
je carina 1% i na to još ide PDV 22%. Inače carina je 7% otprilike. Na
to treba dodati troškove špedicije i raznih obrazaca, otprilike
200-400 kn. Veći je problem obaviti proceduru carine i špedicije, nego
što sve to košta.

Sportska jedrilica se NE MORA registrirati kao plovilo (iako će vas
neki špediteri na to podsjetiti, jer inače rijetko imaju posla sa
sportskim jedrilicama), tako da je jedina obaveza procedura sa carinom
i špedicijom.

Nažalost HJS nije još dogovorio sa Ministarstvom znanosti i športa
mogućnost doniranja polovne sportske opreme, u tom slučaju carina i
pdv se ne plaćaju, već samo neki obrazac. Tu mogućnost je sredio npr.
veslački savez. Pričao sam nedavno sa jednom gospođom iz Ministarstva,
rekla je da je njima samo potreban dopis iz HJS-a da bi to dozvolili.

Štibra

--
Stibra
505 (CRO8485)