505 Worlds 2008 - Palermo!

Stibra

to International 5o5 Croatia
Ove godine će se održati 51. Svjetsko prvenstvo u klasi 505 u Palermu
na Siciliji, 4-17. listopada! Detalje možete pogledati na:
http://www.505worlds2008.com/web/index.php i http://www.int505italia.org/505_mondiale_2008.html

Očekuje se preko 120 brodova!

Ako ste imali ideju ići u Palermo, bitno je već sad rezervirati
smještaj, jer će sve što je jeftino i dobro, a blizu kluba brzo biti
iznajmljeno. Timovi dolaze sa obiteljima, tako da su apartmani i kuće
najviše traženi.
Talijani su organizirali i sigurno mjesto za kampiranje blizu kluba,
tako da je i to opcija za jeftini smještaj u šatoru.

Kako do Palerma?
Npr. iz Zadra ćemo ići trajektom za Ankonu, onda autom do
Civitavecchia kraj Rima ili do Napoli-a, te opet trajektom do Palerma.
Dogovoren je popust od 30% za trajekt do Palerma!

Inače, sve velike internacionalne regate su jako dobro mjesto za
kupnju polovnih jedrilica, pogotovo za brodove iz Australije i USA.

Neki ljudi će prodavati brodove odmah nakon prvenstva, ali moguće je
utrpati i neki dodatni brod u kontejnere kad se šalju brodovi za
Palermo.
Npr. trenutno imate nekoliko jako povoljnih brodova u Australiji i
USA: http://www.int505.org.au/Text/1186988199187-3964/For-Sail
http://www.usa505.org/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=8&sid=52b3861b74c0d5328b97a48c633ba5a1

Kako kupiti brod na slijepo? Na sreću, imamo dobre prijatelje npr.
Australiji koji će provjeriti stanje broda i dati preporuke da li se
brod isplati kupiti, i kakvom je stanju i slično.

Kako dovesti brod iz Palerma?
1. Otići dolje s autom (i kukom), doći tjedan dana ranije prije
prvenstva, isprobati brod i jedriti na prvenstvu - naravno ako imate
puno iskustva u 470 ili 505 (ili otići dolje na godišnji sa obitelji,
pogledati prvenstvo, upoznati ljude, pregledati razna rješenja na
brodovima i vratiti se doma sa prikolicom i novim ljubimcem)

2. Dogovoriti sa npr. nijemcima koji imaju mjesta na trailerima da
dovezu brod u povratku npr. do Milana, pa ga tamo pokupiti

3. Ako netko iz Hrvatske ide dolje sa duplim trailerom, može dovesti
dodatan brod

4. Utrpati ga u neki kontejner za Hrvatsku ako imate veze sa nekim tko
prevozi nešto za Hrvatsku iz Palerma

Eto, malo ideja za ove snježne dane :)

Pozdrav,

Štibra

Stibra

to International 5o5 Croatia
Samo dodatak na predhodni mail, moguće je npr. dovesti jedan stariji
brod iz Australije koji će sa troškovima prijevoza do Palerma koštati
oko 1000 Eura. U tu cijenu je uključen i trailer i kolica.
Radi se o Kyrwoodu 7937 (pogledajte na http://www.int505.org.au/Text/1186988199187-3964/For-Sail).
Brodu nedostaje flok, spinaker i kormilo. Kako imam nešto viška
jedara, poklanjam novom timu upotrebljiv flok i spinaker, a kormilo će
biti poklon od australskog 505 udruženja.

Razmislite da li vam se isplati otići do Palerma na godišnji po taj
brod :)

Pozdrav,

Štibra