Državno prvenstvo 2009!

Stibra

to International 5o5 Croatia
Poštovani,

Molim prijedloge za termin državnog prvenstva 505 klase za 2009.
godinu! Isto tako i lokaciju, jer imamo još samo par dana za prijavu
prvenstva!

Prijedlog je napraviti još jednu regatu u terminu 1-3. svibnja 2009. u
Sv. Petru na moru, tako da bi prvenstvo najbolje bilo organizirati
krajem rujna.

Pozdrav,

Štibra

Slobodan Velikić

to 505Cr...@googlegroups.com
Pozdrav svima,

Kraj rujna je dobra ideja, no isto tako je moguće u 8 mjesecu kako bi i neki stranac mogao doći (spojiti s godišnjim). Ipak PH nije Kiel's week (još), a mislim da bi stranci radije boravili kod nas u 8 mjesecu nego krajem 9. Naravno, valja konzultirati i njihove kalendare regata...
Što se lokacije tiče, možemo probati napraviti negdje sjevernije. Rijeku ne bih predložio radi vječne bonace. Istra? Poreč?

Šta ostali kažu?

pozdrav,
Dado

p.s. šta je s onim druženjem u 3. mjesecu što je Petra najavljivala? Zajednički trening?

Ratko Stibric

to 505Cr...@googlegroups.com
Osmi mjesec je problem što dosta ljudi radi na moru u to vrijeme (skiperaže, itd).

Prijedlog je kraj devetog, s tim da treba pogledat da ne uletimo sa terminom kad je neka druga regata i treba pogledati njemački kalendar regata.

Lokacija je prijedlog Poreč ako se Petra slaže s tim.

Petra, daj molim te zvrci u HJS, provjeri da ne uletimo u termin Mrduje ili državnog za olimpijske klase.

Štibra

Stibra

to International 5o5 Croatia
Da li svima odgovara 24-27.9.2009. za prvenstvo, lokacija Poreč?

Petra, javi se :)

Štibra