Fw: الله يكفينا الشر

0 views
Skip to first unread message

abbas abuzaid

unread,
Jul 16, 2009, 12:48:35 PM7/16/09
to abody kotbi, haytham almadi, kamel sabbagh, mohammed ghurab, Mohammed Tonkal, mutaz baamer, sultan muallem, zamel melebary, عبدالعزيز حيدر, كافيه azoooz


----- Forwarded Message ----
From: inas Samir <girlicious...@hotmail.com>
To: black...@yahoo.com; bi-b...@hotmail.com; blu...@hotmail.com; beautiful...@hotmail.com; stylishgu...@hotmail.com; street...@hotmail.com; Manury Hasuny <dirtyxp...@hotmail.com>; fahou...@hotmail.com; Maxy Qayum <mohammed_...@hotmail.com>; loody...@windowslive.com; hamidullah <omar...@hotmail.com>; ya_ya...@hotmail.com; yamyumy...@hotmail.com; tesp...@hotmail.com; the_leg...@hotmail.com; red_ch...@hotmail.com
Sent: Wednesday, July 15, 2009 21:02:33
Subject: FW: الله يكفينا الشر




From: al-saj...@hotmail.com
To: spicy...@hotmail.com; al-wah...@hotmail.com; edr...@windowslive.com; alosh...@hotmail.com; runfro...@hotmail.com; azooo...@hotmail.com; manoy...@hotmail.com; el-pri...@hotmail.com; emma...@hotmail.com; emmag...@hotmail.com; hanu_cut...@hotmail.com; nasty...@hotmail.com; girlicious...@hotmail.com; klash...@hotmail.com; lolo_coo...@hotmail.com; loody...@windowslive.com; maha...@hotmail.com; maha...@hotmail.com; mohammed_...@hotmail.com; mena_swee...@hotmail.com; miss_r...@hotmail.com; mlaz...@hotmail.com; albalto...@hotmail.com; mas_...@hotmail.com; mun...@hotmail.com; naga...@hotmail.com; dad_...@hotmail.com; p12...@hotmail.com; prince_...@hotmail.com; beautiful...@hotmail.com; red_strawb...@hotmail.com; roli...@hotmail.com; ronaldi...@hotmail.com; ror...@hotmail.com; chik...@hotmail.com; stylishgu...@hotmail.com; susu...@windowslive.com; sweetr...@hotmail.com; tee...@hotmail.com; tesp...@hotmail.com; thesweetlife...@hotmail.com; vip_gu...@hotmail.com; butter...@hotmail.com; yamyumy...@hotmail.com; nana_g...@hotmail.com; hamode...@hotmail.com; mo....@hotmail.com
Subject: RE: الله يكفينا الشر
Date: Wed, 15 Jul 2009 00:49:19 +0000


 

From: spicy...@hotmail.com
To: al-wah...@hotmail.com; edr...@windowslive.com; alosh...@hotmail.com; al-saj...@hotmail.com; runfro...@hotmail.com; azooo...@hotmail.com; manoy...@hotmail.com; el-pri...@hotmail.com; emma...@hotmail.com; emmag...@hotmail.com; hanu_cut...@hotmail.com; nasty...@hotmail.com; girlicious...@hotmail.com; klash...@hotmail.com; lolo_coo...@hotmail.com; loody...@windowslive.com; maha...@hotmail.com; maha...@hotmail.com; mohammed_...@hotmail.com; mena_swee...@hotmail.com; miss_r...@hotmail.com; mlaz...@hotmail.com; albalto...@hotmail.com; mas_...@hotmail.com; mun...@hotmail.com; naga...@hotmail.com; dad_...@hotmail.com; p12...@hotmail.com; prince_...@hotmail.com; beautiful...@hotmail.com; red_strawb...@hotmail.com; roli...@hotmail.com; ronaldi...@hotmail.com; ror...@hotmail.com; chik...@hotmail.com; stylishgu...@hotmail.com; susu...@windowslive.com; sweetr...@hotmail.com; tee...@hotmail.com; tesp...@hotmail.com; thesweetlife...@hotmail.com; vip_gu...@hotmail.com; butter...@hotmail.com; yamyumy...@hotmail.com; nana_g...@hotmail.com; hamode...@hotmail.com; mo....@hotmail.com
Subject: RE: الله يكفينا الشر
Date: Tue, 14 Jul 2009 20:32:48 +0300


 

From: maha...@hotmail.com
To: soosoo...@hotmail.com; dndon...@hotmail.com; ahmad_l...@hotmail.com; ronaldi...@hotmail.com; manoy...@hotmail.com; elha...@hotmail.com; c.kh...@hotmail.com; hana...@hotmail.com; karem...@hotmail.com; ks2...@hotmail.com; loly...@hotmail.com; me_sha...@hotmail.com; dad_...@hotmail.com; spicy...@hotmail.com; prof.s...@windowslive.com; soso...@hotmail.com; susu...@windowslive.com; hamode...@hotmail.com
Subject: RE: الله يكفينا الشر
Date: Tue, 14 Jul 2009 16:24:11 +0300



لو تمطر الدنيا نسيان صدقني ما أنساك....
وكل قطرة من مطرها تجبرني بذكراك....
أنا ما أوعدك بنجوم....
و لا أرسم في سماك غيوم أنا أوعدك بقلب إذا أحب أخلص دووووووووووم...
 



 

Subject: FW: الله يكفينا الشر
Date: Tue, 14 Jul 2009 15:27:50 +0300
From: Iba...@savola.com
To: maha...@hotmail.com; dad_...@hotmail.com

 


From: Amir Wahabullah
Sent: Tuesday, July 14, 2009 3:03 PM
Subject: الله يكفينا الشر

 

 

۞  شخص في حادث ... انظر ماذا قال ؟  ۞

قصة واحد مات في حادث على خط الطائف والرياض ,,, ولما قالو له تشهــد ,,شوفوا ماذا قال !!

أتوقع فيه أشخاص سوف يغيرون أشياء في حياتهم بعد الانتهاء من الفلاش

http://www.o2oo. com/flash/ taif.htm
الله يرحم أموات المسلمين

أتمنى أن تعم الفائدة للجميع والدال على الخير كفاعله

أرسلها لجميع إخوانك المسلمين لتـكـون لك صدقة جارية في حـياتك وبعـد

 

 



check out the rest of the Windows Live™. More than mail–Windows Live™ goes way beyond your inbox. More than messages

What can you do with the new Windows Live? Find out

شارك صورك بكل سهولة مع Windows Live™ Photos. سحب وإسقاط

See all the ways you can stay connected to friends and family


New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages