היום זמין הטוב ביותר 3D תוכנת האנימציה - iClone5

6 views
Skip to first unread message

Jhon Harlem

unread,
Aug 7, 2014, 10:13:43 AM8/7/14
to 3d-cust...@googlegroups.com, 3d-hentai-...@googlegroups.com, 3d-hent...@googlegroups.com, 3d-japan...@googlegroups.com, 3d-virtu...@googlegroups.com, buenosti...@googlegroups.com, dating-u...@googlegroups.com, girl-3d-h...@googlegroups.com, girl-3d-h...@googlegroups.com, girl-kill...@googlegroups.com, greattie...@googlegroups.com, make-a-...@googlegroups.com, naked-3d-...@googlegroups.com, supertie...@googlegroups.com, tiemposh...@googlegroups.com, tiny-3d...@googlegroups.com

היום זמין הטוב ביותר 3D תוכנת האנימציה - iClone5

 

PRO iClone5 - - Reallusion Win

1 iClone5
iClone 5 הוא האנימציה 3D בזמן אמת לשחקנים דיגיטליים, סביבות ואפקטים חזותיים עם גרור ושחרר פונקציונלי, פיזית ותנועת Kinect החזקה הלכידה מיקרוסופט מוכנה ליצירתיות בייצור שידור, חינוך והתצוגה מקדימה נועד. לקרוא עוד ...

הפקה מעולה מהירה וקלה לשימוש, כיף, עם כמעט את כל התכונות שאתה צריך אנימציה. האם מאיה טיוח באיכות? אז אל תהססו ולקנות Maya3d ושלושים פעמים יקרות יותר מאשר לשלם 5 Pro iClone. אל תהסס ללמוד, כל כך הרבה מה לקחת מאיה פעמיים ומצפה 100,000 או יותר לכל אחד מאלה שרוצים לעשות בדיקה עם 3d maya. IClone אלה "בזמן אמת", שמשחק לשימוש (כמו משחק מחשב). IClone 3DXchange מודול מגיע עם בריכת שחייה, כמויות פשוט יבוא גדולות של חינם DAZ 3D מודלים דבק איכות, ותמונות 3D של Google. יש 3DXchange כמה תווי Reallusion 3D ואבזרים. כמובן, כמו כל תוכנה רבת עוצמה iClone 3D לוקח קצת זמן כדי ללמוד כראוי. הייתי אומר שאתה אמר בכמה חודשים לסירוגין, שבו הגרסה Pro יש. אבל יש הרבה מדריכים טובים וידאו, וקהילה ידידותית ומועילה (ש, בניגוד לקהילות רבות יש אספן 3D יותר נשים בזה). אני תוכנה ביותר 3D ב 5 השנים האחרונות. אז אני יודע iClone מורכב יותר מתוכניות אחרות כגון בלנדר, 3DS Max, Maya, וכו '- לימוד שפה הוא בדרך כלל כמו לנסות לנהוג בצוללת גרעינית. iClone, לעומת זאת, הוא מהיסוד להיות החלטה שנבנתה סרט כלי מהיר ומהנה מצוינת. משמעות הדבר היא כי זה יהיה "כל הדברים לכל אנשי 3D." מפתחים כמובן למדו הרבה מזה DAZ, קושיה, ו" עולם הגדול של תוכניות 3D "השתבש, והגרסה של iClone 5 מקבלת הרבה. דברים אכן טוב מאוד אני חושב שעוד תחום שבו אנשים רבים להשתבש עם iClone הוא שהם רוצים צילום ריאליזם קיצוני - מבלי להבין את כמות הזמן וכוח המחשוב, קרן מנוהלת על לוקחת סביבת שולחן עבודה במחשב. אם אני עושה משהו בבלנדר 3600px (כפי שאני לעתים קרובות שונא כפייה כתוכנה), אז אני לא יכול לצפות להרבה יותר מאור גלישה באינטרנט קטן כמו בלנדר (קשה מאוד). אם תנסה לפגוע בצילום ריאליזם, אז לא מצליח גרפיקת iClone (גם אם אתה דוחף משם, אם אתה יודע מה אתה עושה.) אם, לעומת זאת, אלגנטי (Toon, צללית, משחק וידאו Machinima) נראה אז אתה יכול להגיע לתוצאות טובות עם iClone. לאחר אספן אני עכשיו iClone Pro 5-מסחר בכל שבוע, ואני עדיין בפונקציות ומיומנויות שהם השיקו מופתעים למחיר כזה זה נמוך. שים לב שזה חייב עכשיו מנסה לחשוב לחלוטין גרסת הדגמה חינם 5 30 ימים Pro, כל רכישה.

הורד עכשיו - PRO iClone5 - Win

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages