Använd gruppen som gastbank - gör så här!

10 views
Skip to first unread message

Stefan Pettersson

unread,
Mar 24, 2010, 10:22:49 AM3/24/10
to 24-timmarssegling
Gastannonseringen fungerar så att du skriver ett inlägg som inleds med
rubriken "Gast sökes" eller "Gast finnes". Sedan beskriver du dig,
vilken typ av segling du vill segla, om du är ny inom 24-timmars eller
garvad veteran.

Om du är skeppare anger du också var/när du startar, båttyp och vilken
seglingsperiod du ska segla. När gast och skeppare kommit överens gör
du ett inlägg och skriver att du inte längre står till förfogande.

Eftersom forumet används i hela landet så är det viktigt att du i ditt
inlägg eller din annonsering är tydlig med var du seglar.

mvh
./stefan
--
Stefan Pettersson <ste...@24-timmars.nu, 0733-12 55 55>
SVENSKA KRYSSARKLUBBEN <www.sxk.se>
24-timmarsseglingarna <www.24-timmars.nu>

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages