Om du är skeppare anger du också var/när du startar, båttyp och vilken
seglingsperiod du ska segla. När gast och skeppare kommit överens gör
du ett inlägg och skriver att du inte längre står till förfogande.
Eftersom forumet används i hela landet så är det viktigt att du i ditt
inlägg eller din annonsering är tydlig med var du seglar.
mvh
./stefan
--
Stefan Pettersson <ste...@24-timmars.nu, 0733-12 55 55>
SVENSKA KRYSSARKLUBBEN <www.sxk.se>
24-timmarsseglingarna <www.24-timmars.nu>