Gast Finnes i Västerås

12 views
Skip to first unread message

Mr Climb

unread,
Jan 17, 2012, 3:26:30 PM1/17/12
to 24-timmarssegling
Hej

41år och seglat med egen båt i 3år nu och ständigt nyfiken på att lära
mig mer, har gått segel skola, var ute och semesterseglade 2 Veckor i
sommar med gottland runt som mål men fick avbryta pga tidsnöd.
är en glad prick som älskar när det hettar till och gillar att hugga
i, sysslat mycket med bergs klättring men sadlade om till segling för
4 år sen.

Min båt kommer stå på land hela sommaren 2012 så jag ser detta som en
möjlighet att lära mig mer om segling samt möjligheten att få lite
sjöbris i håret.

Behöver du ett handtag med seglingen i sommar så finns jag här!

Mvh

/Jocke
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages