Hej jag är 48 år, jag har seglat mycket i mina dar, har ingen egen båt just nu,utan hänger gärna på om det är någon som behöver en trevlig social och duktig gast. Jag seglar gärna 24 timmars, har gjort det flera gånger för sådär 20 år sedan :-), skulle vara kul att göra det igen, det är ju något speciellt att segla ett helt dygn eller två, på den tiden fanns också 48 timmars.
Nåväl hör gärna av dig om du har lust!
Glad hälsning Ysse