Gast Finnes i Stockholm

9 views
Skip to first unread message

Niklas

unread,
Aug 18, 2010, 3:39:19 AM8/18/10
to 24-timmarssegling
Hej,

30-årig nybliven seglare (sedan förra året) som endast seglat i
Stockholms skärgård. Har seglat Maxi 77 förra sommaren och min egen
(nyinköpta) Maxi68 under denna sommar. Skulle gärna ställa upp som
skeppare men saknar några delar på utrustningslistan och vill dessutom
lära mig så mycket som möjligt och ser då 24-timmars tillsammans med
en erfaren skeppare som en möjlighet till detta.

Innehar Förarintyg. Kan grunderna i segling och navigering, lär mig
snabbt! Är uthållig. Har ej seglat nattsegling tidigare, inte heller
seglat havssegling men testar gärna båda. Delar gärna på matkostnader
och anmälningsavgift.

Behöver du en gast i Stockholmstrakten för 24-timmars den 4:e
september? Hör av dig på min mail!

Med Vänliga Hälsningar
Niklas Gustafsson
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages