EP Formları ile ilgili

1 view

Cigdem Karakaya

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
Arkadaşlar selam,

Nasılsınız? Sizden bir şey rica edicem. Bi kısmımız formları sisteme girerken word dosyalarını yani CV'leri upload etmeyi unutmuş. Onlar upload edilmeden formlar kullanılamıyor. Rica etsem hemen kontrol edip, CV yüklemeyi unutanlar, yükleyip bana haber verebilirler mi? Sanırım other details kısmında yüklemeniz gerekiyor.

Görüşürüz

--
Çiğdem KARAKAYA
16th Anatolia Congress

GSM: +90 539 585 53 59

AIESEC Istanbul Local Committee
Off. Num    : + 90 212 293 88 36
Fax            : + 90 212 244 16 87
Address     : Tomtom Mah. Nuri Ziya Sok. 16/4 Beyoglu-Istanbul

SUPPORTERS

- Mercedes-Benz Turk
- Intekno Group of Comps.
- Sabanci Holding
- Sarkuysan Copper Manufacturing Industry

gonca abay

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
slmmm!! sen nasilsin Cigdemcim :) ben yuklemedim word seklinde ama bulamadim nereye yukleyecegimi:S

Cigdem Karakaya

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
Gonca bu seferlik halletmenin bir yolunu buldum. Bi toplantımızda gösteririm nasıl yapıldığını =)